Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 (endret) kjøpte meg en e36 320ci i slutten av juli. hadde tenkt på å lage meg en sann tråd ei stund, men blei liksom aldri nokke ut av det. å siden den tid e det veldig mye som har blitt gjort med bilen. kan vel bare legge med nokken bilde så e det bare å se, har blandt annet, bytta felga, bytta motor da den som sto i ikke gikk på alle 6, grenrør, blinkers, lykter, trekt om sete, tatt ut interiør og vasket teppe og bytta ratt. det er vel egentelig bare en brøkdel av det e kommer på i farta fjerna så og si ''alt'' av det som va av rust på bilen, sveisa jekkfeste bake begge side og kanal begge side bake, sveisa baksjerm høyre, så e alt av små flekka både inni under å uttapå bilen. slipt og sandblåst, å deretter smørt på to komponent sink grunning. blitt nokke arbeidstima, men flere blir det. planen for bilen var å pusse den opp og etterhvert bygge den om, tenkte på 3,2 m3. men har vært inne på tanken å bygge om til v8, m62b44 foreks, eller nokke i den gata, nokken her som har erfaring med nokke slikt? vet at b8 alpina kom med v8, (m62b46) correct me if i'm wrong. selvfølgelig skal det være godkjent ombygg Endret Mars 2, 2019 av Simen Aass BjornarHS, bimmerfun, mr.Wreckless og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 Elsker fargen, flott bil. Godt å se håndtverket som blir lagt i arbeidet, blir et flott resultat Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 Bra arbeid! Feit bil - aldri feil farge på e36 det der Følger Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 Følger med her Om ikke jeg tar feil ligger det vell en tidligere tråd av denne inn på her, samt at denne har litt utstyr orginalt, blandt annet elektriske vipperuter Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2019 2 timer siden, BjornarHS skrev: Følger med her Om ikke jeg tar feil ligger det vell en tidligere tråd av denne inn på her, samt at denne har litt utstyr orginalt, blandt annet elektriske vipperuter Stemmer det, denne er vel det du kan kalle spekket med utstyr. Av det så va den tiden da hvertfall. Kommer mere oppdateringer og bilder i løpet av dagen tenkte jeg🤩 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2019 Litt sann små teknisk info om hva som er gjort med bilen. -supersport coils -supersport bakpotte -schmiedmann Grenrør Legger også ved utstyrslista😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 12, 2019 Share Skrevet Januar 12, 2019 Nydelig bil dette og ikke minst arbeidet du har lagt bak. Flott arbeid.😀 e36 med den fargen er så fint. Så bare fortsett å pøse på med bilder og oppdateringer .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Nydelig bil dette og ikke minst arbeidet du har lagt bak. Flott arbeid.😀 e36 med den fargen er så fint. Så bare fortsett å pøse på med bilder og oppdateringer .😀 Takk takk, målet er å få bilen så godt som 100% men det blir nok på sikt, koster en del penger, da der er mye smådeler som mangler under motor og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2019 (endret) Fått gjort litt diverse idag og, litt mere pussing og startet såvidt å sparkle småbulker. pusset kanaler og demontert baklykter, frontlykter, dørhåndtak, speil, baklukelås og diverse på bakluken. demontert bakrutesenker og ducktail. litt annet diverse greier og. Tatt noe påbegynende rust inni «lyktehus» bak og noe rundt åpningene til lås og clips på bakluke, smørt på sink primer etter sandblåsing. Fikk ryddet litt i garasjen og på arbeidsbenken😀 følte det trengtes, alltid så mye kjekkere å ha det rent å ryddig, i stedenfor å gå og trakke i luftslanger og ledninger på gulvet😂 men er selvfølgelig ikke like lett å holde det slik over tid. Fått bestilt meg nytt panser og en framskjerm pluss noen lister pakninger og noe annet dill som jeg går å venter på og.😛 Endret Januar 13, 2019 av Simen Aass Feilplasserte bilder bimmerfun og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 13, 2019 Share Skrevet Januar 13, 2019 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2019 (endret) Fått gjort litt mere siste dagene, blandt annet startet så vidt med å sparkle baksjermen og kanalene. gjort ferdig og sparklet resten av småbulkene på bilen 🤪 Endret Januar 16, 2019 av Simen Aass bimmerfun og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 Fikk noen nye deler igår. Bla panser og en forskjerm så fikk demontert og tatt av det gamle panseret. BjornarHS og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Dette blir knall😃👍 Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2019 Share Skrevet Januar 20, 2019 Veldig fin den her og flott arbeid så langt! Riktig farge også. Spent på å se hva slags motorisering du ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2019 7 timer siden, Gabz skrev: Veldig fin den her og flott arbeid så langt! Riktig farge også. Spent på å se hva slags motorisering du ender opp med. Tusen takk, veldig spen selv å, klarer liksom ikke å bestemme meg hva jeg vil ha😂 Er liksom noe helt spessielt med 6’er lyden. Men så er det de at v8 er spessielt og skiller seg ut, men føler liksom at det aldri vil bli en m3 uansett🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå