Simen Aass Skrevet Januar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2019 (endret) Fikk tak i ett sett med Orginale m3 speil som jeg fikk i posten idag, Veldig overrasket over hvor bra stand de var, har selvfølgelig noe irring men dette er jo omtrent normalt. Noen som har noen tips til hvordan jeg burde gjøre det med irringen, for at det skal bli fint og ikke komme tilbake?🤔fikk også testet det ene speilet på bilen🤩 Endret Januar 24, 2019 av Simen Aass Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Knallbra jobbing her! Skal følge med videre er på let etter E36 sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2019 5 timer siden, ZhilleN skrev: Knallbra jobbing her! Skal følge med videre er på let etter E36 sjøl Takker så mye, begynte Å demontere det ene speilet men lurer på om noen har delt speil fra sokkel før? Sett noen på youtube som gjorde det men syns det sitter noe jævlig og er redd for å ødelegge. tenkte å ta med meg sokkelen og den lille metallplaten inni og sandblåse/ glassblåse de i morgen på skolen. Litt usikker på hva jeg burde gjøre. Sandblåse eller glassblåse?¿ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Januar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2019 Litt mere framgang😊fikk sandblåst soklene på speilene, ser ut som det Er ujevnt oppe på toppen der men det er bare bildet.fått pusset ned fangere og kanalskjørt🤪 BjornarHS, fxslin og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Godt jobba! Calypso er en meget kledelig farge på E36 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 28, 2019 Share Skrevet Januar 28, 2019 Her går det framover, blir artig å se sluttresultatet Når jeg monterte orginale speil på min e36 for sikkert snart 5år siden, så blåste jeg og sokkelen pga. korrosjon, og det har holdt seg strøkent siden Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 28, 2019 Share Skrevet Januar 28, 2019 Her jobbes det ,og flotte resultater blir det .😀. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2019 På 28.1.2019 den 19.07, BjornarHS skrev: Her går det framover, blir artig å se sluttresultatet Når jeg monterte orginale speil på min e36 for sikkert snart 5år siden, så blåste jeg og sokkelen pga. korrosjon, og det har holdt seg strøkent siden Gleder meg selv å, regner med at bilen blir å se på gs treffet 1.juni😊 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Februar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2019 Lite som har skjedd i det siste. Bilen har endelig kommet seg på hjula igjen å nærmer seg klar for lakkboksen😊 BjornarHS, bimmerfun, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 26, 2019 Share Skrevet Februar 26, 2019 Lekkert Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Februar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2019 Litt mere framgang😃😃fått maskert å dekt til hele bilen, har fått god hjelp å veiledning av en meget dyktig og erfaren oppretter. Første lag med epoxy primer er lagt på de korrigerte områdene. Slipefyller står for tur😃 BjornarHS, bimmerfun, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 Nice! Kult å følge med - forsett bra oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 Det blir så bra! Kjenner jeg får lyst på E36 igjen! Keep up the good work! Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Februar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2019 Takker så mye, men må faktisk fraskrive meg æren av all denne finjobben og sprøytingen, det er det i hovedsak oppretteren som har gjort😃 2 timer siden, fxslin skrev: Det blir så bra! Kjenner jeg får lyst på E36 igjen! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2019 (endret) Da ble det lakk på bilen idag å resultatet ble rett og slett nydelig😍 har rett å slett ikke ord😀 ble bare en liten oppdatering, flere bilder kommer så stay tuned. oppdaget nå at jeg har skrevet calypsorot feil i navnet på tråden, noen som vet om det er mulig å endre det. Og Evt vet hvordan😅 Endret Mars 1, 2019 av Simen Aass BjornarHS, bimmerfun, Mathiseen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå