Simen Aass Skrevet Mars 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2019 Fått hentet resten av delene også. Bilsertifikat ble det også på fredag🤪 Christer B, Orjan og bimmerfun reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Gratulerer med lappen!😎 Blir nokk jævlig bra når du er ferdig!😎 mer bilder av fargen takk🙄😍 skal lakke min e24 i samme fargen om noen uker😎 Simen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2019 1 time siden, marhag11 skrev: Gratulerer med lappen!😎 Blir nokk jævlig bra når du er ferdig!😎 mer bilder av fargen takk🙄😍 skal lakke min e24 i samme fargen om noen uker😎 Tusen takk😃 litt mere bilder av det jeg har gjort i det siste BjornarHS og marhag11 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Her gjøres ting skikkelig. Detta blir en knallfin coupè! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2019 Begynt på monteringen, ser det at det blir en god del timer som går med på justering og tilpassing av delene. så alt sitter rett og fungerer slik det skal. litt tid på pirkearbeid som farging av falmet og utvasket plastikk også. Første bildet er 50/50 og resten er resultatet BjornarHS, bimmerfun og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2019 Fått gjort litt mere småtteri idag, hengt på frontfanger, montert sidelister, og farget opp radiator viften, det et de små detaljene som teller til slutt😊 må si det at den ser ganske kjedelig ut uten frontlippa😕 bimmerfun, fxslin og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2019 Fikk montert ferdig bakfanger idag, så ble det montering av lykter og blinklys, tok en video der nødblinken var på slik jeg fikk screenshottet for å se hvordan det blir med us-blink. Så har jeg fått farget opp litt mere plast i motorrom også😊 litt usikker, kom gjerne med tanker rundt dette😊 Bendik Kjellevold, Orjan, ZhilleN og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 20, 2019 Share Skrevet Mars 20, 2019 Dette blir bra altså - godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 20, 2019 Share Skrevet Mars 20, 2019 Svært strøkent! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2019 Share Skrevet Mars 20, 2019 wow skikkelig strøkent!! Knalljobb 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2019 Tusen takk😃😃 3 timer siden, Orjan skrev: Dette blir bra altså - godt jobba! 1 time siden, BjornarHS skrev: Svært strøkent! 😁 Følger stadig med på din å, må si den blir aldeles nydelig😍 52 minutter siden, ZhilleN skrev: wow skikkelig strøkent!! Knalljobb 😉 Tusen takk, lagt ned noen arbeidstimer men absolutt vært det når man begynner å se sluttresultatet. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2019 Share Skrevet Mars 21, 2019 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2019 I går fikk jeg montert jeg sideskjørt og dørtrekk, idag har jeg gjort litt annet diversedet jeg har gjort idag: tectylert hulrom rundtom hele bilen, dører, skjermer, kanaler, rammevanger panser og koffertlokk. Fått montert innerskjermer og sommerhjulene er montert igjen, har rett og slett ikke ord for hvor sjokkert jeg blir av resultatet. Nye nyrer og deksler rundt dørhåndtakene bestilt og på vei😃 så har jeg drevet og dillet litt med et lite prosjekt i all hemmelighet, siden jeg kjøpte bilen har jeg ønsket meg bilstein understell på bilen. Så plutselig kom jeg over et med bilstein dempere og h&r fjører som om fra en m3, det er komplett med tårnlager fra m3 osv. Noe rust på det men prisen var lav så da kunne jeg ikke stå imot. jeg fikk demontert og begynt å sandblåse det.😊 og idag fikk jeg sprøytet det med zinkspray, så nå må jeg bare få tak i riktig gulfarge😊 da lappene på dem manglet så vet jeg ikke hvilken modell dette er, så om noen av dere har noen ide på hva det er så hadde det vært kult. Jeg leste en plass at dette var noen m3’er som kom med.. Ut ifra det jeg har sett på bilder å slik så ligner de veldig på bilstein b8 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet Mars 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2019 Fikk en pakke med stasj idag. Bremseklosser, slitasjevarslere forran og bake, indre og ytre styreledd begge sider, nye deksel til dørhåndtak og pakning rundt takluka😀😀 ZhilleN, BjornarHS, bimmerfun og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Aass Skrevet April 24, 2019 Forfatter Share Skrevet April 24, 2019 Vært litt stille en stund nå, men idag ble det skilt på bilen😍😍 merkes at bilen er alt for lav, spessielt forran. Så gleder meg til at bilstein understellet kommer på, blir spennende å se hvordanndet blir, fått maling på de idag. de er altså helt gule nå da😅☺️ BjornarHS, bimmerfun, Orjan og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå