Fredrik 90 Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Flott bil i lekker farge 😀 Men få deg noen nye skiltholdere, "autobudget" tar seg ikke bra ut.. Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet April 29, 2019 Forfatter Share Skrevet April 29, 2019 Hehe😅 helt enig. Har foliert over den bak en så lenge. Men må ha meg med m-sport på👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Mai 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2019 Monteet h&r senk. Lakkert kalipere blå og fått lakka og montert front spoiler. Biøtilsynet på fredag. Så på med sota sideruter forran👌 straks i mål med det jeg ville gjøre med bilen🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jukkas Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 har nå god veiviser før å ta av listan rundt vinduan så æ å kan folier mine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 En meget pen bil du har og anlegget var jo absolutt perfekt. Dette er nydelige biler 😀 Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 (endret) 4 timer siden, jukkas skrev: har nå god veiviser før å ta av listan rundt vinduan så æ å kan folier mine ? Folierte de listene bak mens de var på bilen. For å ta av de under vindua forran må du av med dørtrekket og skru av sidespeila. Må ha en plast spak. Og slå på med hånden for å få de opp. Sitter godt. De over på dørene. Det går ann å brette vekk dørpakningene slik det er lettere og komme til listene. Også plast dekslene på innsiden. Endret Juni 5, 2019 av Steinark84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 2 timer siden, sveigis skrev: En meget pen bil du har og anlegget var jo absolutt perfekt. Dette er nydelige biler 😀 Takk takk😊 er straks fornøyd. For denne gangen😊 fine biler ja, og i mine øyne så er det fineste fargen. Få fram linjene og fin skygge 😊👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 (endret) Lagt på film på hovedlyktene fra lamin-x. Ble fint syns jeg 😊 Endret Juni 5, 2019 av Steinark84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Flott F11 dette! Gøy å se flere med litt lydbygg også Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Akkurat nå, Gabz skrev: Flott F11 dette! Gøy å se flere med litt lydbygg også Takk takk😊 ja klarer liksom ikke å legge helt fra meg den interessen der🙈 Tenker å begynne på nye dørtrekk forran til vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Haha, kjenner følelsen Man får jo alltids lyst på nye oppgraderinger igjen, vurderer selv å bygge om dørpanelene mine i E92en til 6,5".. Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Tenkte 2xdd 6,5 nede i hver dør. Og en dd diskant innstøpt øverst i dør trekket. Må konferere litt ned michael på nautiluz hvilke konponenter som er mest hensiktsmessig👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Akkurat, ja. Ikke dumt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Får se hva vinteren bringer👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Juni 11, 2019 Share Skrevet Juni 11, 2019 Hvordan er Lamin-x å jobbe med? Har en rull hjemme og vurderer ta frontlykter som du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå