Gå til innhold

Hjelp til ideer for E46 Touring


alex99oy
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann første innlegg her så unnskyld om jeg har gjort noe feil 😅

Har som tittelen sier en E46 touring (facelift) som et typ. "rullende prosjekt" som jeg er ute etter noen ideer til, dette kan være felger, styling etc.

Ønsker å lage en form for show/stance bil med aggressiv look, føler det er ekstremt lite eksempler på dette ute på nettet så spør her om noen har noe å komme med :D 

Legger ved noen bilder av bilen slik den er idag så dere kan se hva jeg jobber med.

Setter pris på kommentarer, bilder og gjerne linker om dere har :D InkedIMG_0547_LI.thumb.jpg.3462cc5193f23f180f37bbed81a0a215.jpgInkedIMG_0551_LI.thumb.jpg.f951df92a64e50c6ef1710d60db94313.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rik på ideer men synes ikke bilen ser så ille ut på de (litt mørke) bildene. Om du er fornøyd med det utvendige for nå så ville jeg faktisk vurdert å gå over interiøret og kikket litt rundt på nytt ratt og nye bøtteseter. Ellers så kan du evt. google E46 og kikke på noen bilder for inspirasjon for neste stopp på mod-reisen til bilen din.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Daniel. skrev:

Er ikke denne gjennomført nok? 🤔

https://www.slammeduk.co.uk/width-is-everything/

Det så jo egentlig ikke spesielt bra ut bak, store hjulbuer er vel ikke nok til å kunne kalle det en widebody.. :)  Må litt mere til.
Denne E91`en er litt nærmere ihvertfall, men ikke sett det bra gjennomført på en E46

Rotora_E91_Wagon-5.thumb.jpg.937975c33df94211fcf02e0ae2cbb1d3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel80 skrev:

Det så jo egentlig ikke spesielt bra ut bak, store hjulbuer er vel ikke nok til å kunne kalle det en widebody.. :)  Må litt mere til.
Denne E91`en er litt nærmere ihvertfall, men ikke sett det bra gjennomført på en E46

Jaha.. Er i hvertfall gjort skikkelig og ikke bare festet noe på bilen slik som den E91n da 🤔 Den har jo i grunn kun store hjulbuer den og? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...