alex99oy Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Heisann første innlegg her så unnskyld om jeg har gjort noe feil 😅 Har som tittelen sier en E46 touring (facelift) som et typ. "rullende prosjekt" som jeg er ute etter noen ideer til, dette kan være felger, styling etc. Ønsker å lage en form for show/stance bil med aggressiv look, føler det er ekstremt lite eksempler på dette ute på nettet så spør her om noen har noe å komme med Legger ved noen bilder av bilen slik den er idag så dere kan se hva jeg jobber med. Setter pris på kommentarer, bilder og gjerne linker om dere har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 Ikke rik på ideer men synes ikke bilen ser så ille ut på de (litt mørke) bildene. Om du er fornøyd med det utvendige for nå så ville jeg faktisk vurdert å gå over interiøret og kikket litt rundt på nytt ratt og nye bøtteseter. Ellers så kan du evt. google E46 og kikke på noen bilder for inspirasjon for neste stopp på mod-reisen til bilen din. Lykke til! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 Aldri sett en skikkelig gjennomført widebodey e46 touring.. Kjør 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 Hvor i verden holder denne til, så en som ligna veldig i kveld. Fin bil btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 3 timer siden, Daniel80 skrev: Aldri sett en skikkelig gjennomført widebodey e46 touring.. Kjør 😎 Er ikke denne gjennomført nok? 🤔 https://www.slammeduk.co.uk/width-is-everything/ mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 17 timer siden, Daniel. skrev: Er ikke denne gjennomført nok? 🤔 https://www.slammeduk.co.uk/width-is-everything/ Det så jo egentlig ikke spesielt bra ut bak, store hjulbuer er vel ikke nok til å kunne kalle det en widebody.. Må litt mere til. Denne E91`en er litt nærmere ihvertfall, men ikke sett det bra gjennomført på en E46 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 (endret) Nå er ikke jeg noen stance type, men jeg har selv E46 vogn, og syns de er mye "cleanere" uten rails. Endret April 14, 2019 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 1 time siden, Daniel80 skrev: Det så jo egentlig ikke spesielt bra ut bak, store hjulbuer er vel ikke nok til å kunne kalle det en widebody.. Må litt mere til. Denne E91`en er litt nærmere ihvertfall, men ikke sett det bra gjennomført på en E46 Jaha.. Er i hvertfall gjort skikkelig og ikke bare festet noe på bilen slik som den E91n da 🤔 Den har jo i grunn kun store hjulbuer den og? Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå