Gå til innhold

2012 E82 120i - selges!


 Share

Anbefalte innlegg

Var kun rødt som var aktuelt i begynnelsen. Men så såg eg litt meir på brunt og tenkte de kunne funke. Dessverre det interiøret eg fann blir sjukt dyrt med frakt så uaktuelt. Er relativt vanskli å finne rødt/brunt til interiør og eg er ekstremt utålmodig av meg sjøl om bilen berre står framtil våren og ingenting hasta, enda vertfall. 😅

 

Meen det er endel lemon interiør til mere fornuftig pris, har egentlig aldri kunne tenkt meg det men er bestemt på å skaffe meg skinn, og svart er uaktuelt da eg syns det er dritkjedlig. Delskinns interiøret eg ha No syns eg kvaliteten e ekstremt dårlig på. Lite pent også. 

Men spørsmålet er om det er verdt hive ut rundt 11-12k (inkludert frakt å moms) på et interiør som eg veit ikkje helt om eg er kjempegira på? Noken som syns det passer i det heile tatt i forhold til utvendig farge? 🤔

6021938578_41f0c8a01f_z.jpg.1886121bcc537deac7e74a455dcb1c6c.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 minutter siden, Gabz skrev:

Tror det kan bli veldig tøft det også. Mye som passer fint med grått eksteriør og alltid kult med lys kontrast på interiøret. 

Ja mulig. Resten av interiøret er jo svart, taktrekk osv. Med høyglans carbon lister (lik di orginale performance listene) 

 

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Er ikke det Oyster, da?

Kunne sikkert passet fint det :) Syns dog brunt og rødt er enda finere.

E91n min ble levert med Oyster, men noen har byttet det ut med svart i etterkant. Nesten litt lyst å skaffe et slikt da jeg nesten kun har hatt biler med svart skinn. :P

Mulig bilde er oyster men lemon er isåfall veldig likt og trur det var den einaste av type nesten kvitt skinn som vart levert i e82 (mulig eg tar feil 😅) men lemon er vel gjerne litt meir mørkare/beige kvitt. 

Helt enig, rødt å brunt er finare, og eg kan muligens ha litt is i magen å sjå om de dukka opp etterkvart. Treng strengt talt ikkje kjøpe noke før slutten av mars. 

De ligg vertfall mykje e9x interiør ute tilsalgs der eg leite. Spesielt e92, er jo sikkert 4-5 røde interiør tilsalgs 😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BMWE39turbo skrev:

Mulig bilde er oyster men lemon er isåfall veldig likt og trur det var den einaste av type nesten kvitt skinn som vart levert i e82 (mulig eg tar feil 😅) men lemon er vel gjerne litt meir mørkare/beige kvitt. 

Helt enig, rødt å brunt er finare, og eg kan muligens ha litt is i magen å sjå om de dukka opp etterkvart. Treng strengt talt ikkje kjøpe noke før slutten av mars. 

De ligg vertfall mykje e9x interiør ute tilsalgs der eg leite. Spesielt e92, er jo sikkert 4-5 røde interiør tilsalgs 😅

Aner ikke :P Trodde E8x brukte samme fargene som E9x, men kan godt være det faktisk er Lemon. Ganske likt Oyster, men mulig det er litt mer beige enn Lemon?

TjXdC.jpg

Ja, tror nok det er en del enklere å finne rødt til E92 enn til E90 eller E91.

Hvor er det du leiter da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, BMWE39turbo skrev:

Picclick.de og picclick.co.uk 👍 (er vel egentlig de samme som ebay da stortsett det linkes til ebay fra den siden) 

Ja, ser ut som det bare er en hjelpegreie for å søke på eBay.

Men var mye UK annonser der, så du må være obs på at det sikkert er noen interiør som er til høyrestyrte biler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 8.1.2020 den 21.37, awt skrev:

Om det er manuelle seter mener jeg på de er like.

Dette mener eg og skal ver relativt plug n play. Førersete fra høyrestyrt blir da passasjersete i min. 

Men korleis blir det med tanke på dørdeksel på førersiden er jo det litt flere funksjoner iforhold til ruter og speil? Men denne er vel flyttbar mellom dørdekslene? 

 

Noken som kan bekrefte at høyrestyrt seter passer i venstestyrt? Så kan eg kjøpe med god samvittighet 😅

Det sitter manuelle seter med varme i min nå, og di som eg muligens kjøper er også manuelle men usikker på om det er varme i, ikkje at det betyr noke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, BMWE39turbo skrev:

Dette mener eg og skal ver relativt plug n play. Førersete fra høyrestyrt blir da passasjersete i min. 

Men korleis blir det med tanke på dørdeksel på førersiden er jo det litt flere funksjoner iforhold til ruter og speil? Men denne er vel flyttbar mellom dørdekslene? 

 

Noken som kan bekrefte at høyrestyrt seter passer i venstestyrt? Så kan eg kjøpe med god samvittighet 😅

Det sitter manuelle seter med varme i min nå, og di som eg muligens kjøper er også manuelle men usikker på om det er varme i, ikkje at det betyr noke. 

Selvfølgelig passer det. MEN! Det kan hende du må flytte over ting til riktig sete siden sjåførstolen ikke er på samme side. Ellers enn det er vell bare å skru :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på det var høyreseter jeg monterte i min 1-serie. Det som skapte problem der (og som er grunnen til at jeg tror de var fra høyrestyrt bil) var at passasjerstolen manglet sensormatte. Dette kodet jeg bare bort, så var det problemet løst.

Så lenge dørpanelene er fysisk like (bare speilvendte) er det bare til å bytte over ja, men du må nok bruke deler du har nå, og ikke de som evt. følger med panelene.

På f.eks. e6x 5-serie LCI er det helt forskjellig design på venste og høyre dørpanel, men det er vel ikke på 1-serie såvidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hadde bilen på eu kontroll nå der di klarte ødelegge lippa på bilen.. 

received_543341913033434.thumb.jpeg.2337a1256faf780d16f061f54365e9f6.jpeg

 

 

I tillegg har eg ei lykt som er full i fukt og har ødelagt to xenon ballaster. Vurdere faktisk berre kjøpe ny lykt istedenfor å demontere å prøve finne kor det kjem vatn inn.. Men det er jamen sure penger ut.

Noken som har noke erfaring med fukt i lyktene på disse? Er det en typisk gjenganger kor det kjem vatn inn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...