Dark Knight Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 (endret) Da er jeg endelig tilbake i en BMW, og en av mine favorittutgaver også, G30! Har hatt en 1-serie før, en E87 118d som var min første ordentlige bil etter førstebilen '98 Golf, men som jeg måtte selge da jeg begynte å studere igjen. Har forsåvidt ett år igjen av studiene, men klarte ikke holde meg lenger 😂 Det er en 2019 530e M-Sport Edition i Safirsort Metallic med det meste av utstyr - det den mangler (adaptive lys, full virtual cockpit, Gesture Control) gjør den mer en opp for med M-sport, soltak, Navi Pro, Hifi og ambientebelysning etter min mening. Foretrekker faktisk disse lysene ovenfor de adaptive da de er mer klassisk BMW med angel eyes'ene. Kudos til Bavaria Oslo for god service og rask levering over påsken! Utstyrsliste Spoiler 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1DE Eu6 Rde Exhaust Emissions Standard Abgasnorm Eu6 Rde 21N 18"m Lt/a.w.do.sp.spoke 662 M /mt 18"m Lm Raed.do.spei. 662 M/mb 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 2NH M Sportbrake M Sportbremse 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 302 Alarm System Alarmanlage 337 M Sport Package M Sportpaket 3DE Deletion Of Specific Exterior Desig Entfall Spezifischer Designumfaenge 3MB Individual Ext.line Alu. Satinated Individual Ext Line Alu Satiniert 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 416 Sunblinds Sonnenschutzrollos 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 4K7 Int.t.fin.alu.rhom.w.hi.t.f.pe.chr Int.l. Alu.rhomb.m. Akz.l.pe.chrom 4NE Blow-by-heater Blow-by-heizer 4T8 Expanded Exteriror Mirror Package Erweitertes Aussenspiegelpaket 4UR Ambient Light Ambientes Licht 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 5AL Active Protection Active Protection 5AV Active Guard Active Guard 5DN Parking Assistant Plus Parking Assistant Plus 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 650 Cd Player Cd-laufwerk 654 Dab Tuner Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AG E Drive Services E Drive Dienste 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6UH Traffic Information Traffic Information 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 7S9 Connecteddrive Services Paket Connecteddrive Services Paket 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 853 Language Version English Sprachversion Englisch 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8LZ Country-specific Contribution 09090 Laendersteuerung 09090 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 993 Model Year Code Modelljahrescode 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz Planer - N-merker - Foliere listene rundt rutene og "finnen" på siden i sort - Fjerne modellbetegnelsen og e-Drive badge - Sette på M-sport leppe på bagasjeroms-luken Kom gjerne med deres tanker på hva som hadde vært fett å gjøre - da jeg leaser bilen kan jeg ikke chippe den eller gjøre store modifikasjoner, men er uansett glad i å holde bilen så OEM så mulig. Si i fra om noen har noen bra erfaringer med steder som kan foliere listene og fjerne modellbetegnelsen i Oslo-området! Bonusbilde: Grunnen til at folk flytter seg fra venstre felt når de ser meg komme, i motsetning til i Golf'en 😂 Endret April 26, 2019 av Dark Knight KireS, Mathiseen, Diiesel og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Flott bil! Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Gratulerer med lekker bil Ikke den verste studentbilen, dette! Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Gratulerer med en fantastisk flott BMW modell 😀 Dette er helt klart en studentbil utenom det vanlige. Siden du leaser så ville jeg holdt igjen litt på modifiseringen, med mindre du planlegger å kjøpe ut bilen etter endt leasing. Gøy med bakhjulstrekk da, alt handler jo om xDrive nå for tiden. Flott bidrag, vi trenger mer G30 på forumet her 😀 Dark Knight og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Gratulerer med fin G30 😀 Det var vel ikke deg jeg kjørte forbi i går på Munkebekken? Beklager for at du måtte rygge bilen 😂 Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet April 29, 2019 Forfatter Share Skrevet April 29, 2019 På 26.4.2019 den 19.50, Otis skrev: Flott bil! Tusen takk! 3 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med lekker bil Ikke den verste studentbilen, dette! Hehe takk 😄 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med en fantastisk flott BMW modell 😀 Dette er helt klart en studentbil utenom det vanlige. Siden du leaser så ville jeg holdt igjen litt på modifiseringen, med mindre du planlegger å kjøpe ut bilen etter endt leasing. Gøy med bakhjulstrekk da, alt handler jo om xDrive nå for tiden. Flott bidrag, vi trenger mer G30 på forumet her 😀 Tusen takk - det er bakhjulsdrift jeg har savnet mest. Føles helt fantastisk selv om sommeren, når man kjenner pushet kommet fra bakhjulene når man gir gass. 😄 12 minutter siden, Fahad skrev: Gratulerer med fin G30 😀 Det var vel ikke deg jeg kjørte forbi i går på Munkebekken? Beklager for at du måtte rygge bilen 😂 Haha jo det var det nok, no worries! 😁 Send PM en dag du er ute og cruiser så kan vi møtes på Shell eller noe 👍 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Mai 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2019 Fikk bombrikken i posten fra Fjellinjen, men har alltid irritert meg over at den ikke er i sort i tidligere biler, så bestemte meg for å gjøre noe med det denne gangen. Kjøpte matt spraylakk fra Biltema til kr 60,- og brukte en times tid, veldig fornøyd med resultatet - it's all in the details 😎 fupsaker, BrokeBoi, MGunders og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Desember 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2020 Vurderer nå med tungt hjerte å viderelease denne grunnet kjøp av leilighet, noen som er interessert? Det er en ekstremt god leasingavtale da jeg fikk den rabattert via jobb, send DM dersom det er av interesse 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 Flott bil ! Sikkert en fordel om du legger ut spec på denne 😊 Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Desember 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2020 Her er bilens spec 😄 S337 M Sports Package S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S403 Glass Roof, Electrical S416 Roller Sun Visor, Rear Lateral S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S465 Through-Loading System S481 Sports Seat S494 Seat Heating Driver/Passenger S4K7 Interior Trim Alu.rhomb.w.accent Strip S4NE Blow-By Heater S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S609 Navigation System Professional S650 CD Drive S654 DAB Tuner S676 HiFi Speaker System S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AG EDrive Services S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S6UH Traffic Information S7S9 Connected Drive Services Paket S502 Headlight Cleaning System S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S575 Additional 12V Sockets S5A1 LED Fog Lights S5AL Active Protection S5AV Active Guard S5DN Parking Assistance System Plus S205 Automatic Transmission S21N BMW Lt-All.wheel Dbl.sp.662M FG/GG/Runfl S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S258 Tyres With Runflat Properties S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2VB Tyre Pressure Display S302 Alarm System S3DE Omission Of Specific Design Scopes S3MB Indiv. Ext. Line, Burnished Aluminium S842 Cold-Climate Version S850 Dummy-SALAPA S853 Language Version, English S885 On-Board Literature, Swedish S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8LZ Country Control Nordic 09090 S8R9 Refrigerant R1234yf S8SM Car Ident. Number Visible From Outside S8TF Active Pedestrian Protection S8TG Thiefproofing Device S775 Headlining Anthracite S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S1CB CO2 Equipment S1DE Exhaust Emission Standards EU6 RDE S993 Model Year Code In VIN S9AA Outer Skin Protection SA090 90 Ah AGM Battery Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå