Gå til innhold

UEFA Champions Leauge-finale


amentia
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig off topic, men håper og tror at det er flere enn meg her inne med helrøde sympatier. Har begynt oppladningen til kveldens finale med en iskald øl, før turen litt senere går til den lokale puben hvor kampen vises på storskjerm. I fjor var vi ca. 150 stk. der, og siden Tottenham nok har litt flere supportere i Norge enn Real Madrid, så håper jeg på at nærmere 200 tar turen i kveld. Lykke til alle røde venner! Denne skal vi vinne!

Jeg og mine kone er i hvertfall klare. YNWA!

 

59914658_10161759695160504_2253722666248699904_n.jpg

Endret av amentia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte resultatet på radioen når jeg kjørte på jobben i går kveld. Det brukte oppleseren 50 sekunder på, holder lenge det. En ting er sikkert, det var mange rødkledde på Oslo S igår som ikke rakk siste toget hjem.

Edit: Gratulerer med seieren ja.

Endret av Rune-K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusn takk alle sammen! Faktisk en av de kjedeligere kampene jeg har sett (og det begynner å bli maaange å velge mellom), men det endte heldigvis godt :-) Nå skal jeg straks se på seiersparaden der manager og spillerne med trofeet kjører i åpen buss gjennom Liverpools gater. Det er ventet flere hundre tusen tilskuere langs ruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at den siste hele fotballkampen jeg har sett var en VM kamp mellom Brasil og Frankrike på 80 tallet en gang. 

Jeg ble bedt med på Sarpsborg stadion en gang for at de skulle prøve og frelse meg. Det var lite vellykket. Jeg presterte og sovne under første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...