Evopower Skrevet November 5, 2019 Skrevet November 5, 2019 750 prosjektet kunne jeg tenkt meg selv! Æsj... men solgt er solgt. ser jo det at du trenger tid på kjekke e28 prosjekter. liffi reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2019 Skrevet November 6, 2019 Hadde den vært en 740 så hadde jeg seriøst vurdert den 😉 Den E36’n, er den bra eller ?
Skulebollen Skrevet November 6, 2019 Skrevet November 6, 2019 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Hadde den vært en 740 så hadde jeg seriøst vurdert den 😉 Den E36’n, er den bra eller ? Jeg har 740 for salg 😬 liffi reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2019 Skrevet November 6, 2019 46 minutter siden, Skulebollen skrev: Jeg har 740 for salg 😬 Upps !! Lett å si det jeg sa 😂 Men ikke så lett å hive seg rundt å gjøre dette. Jeg måtte solgt 535’n før det hadde blitt mulig. Hva er tilstanden på 740’n du selger ? Jeg er ihvertfall ikke intr i et rustprosjent. Nå har jeg endelig fått en tilnærmet rustfri E34 😉👍
liffi Skrevet November 6, 2019 Forfatter Skrevet November 6, 2019 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: 😉 Den E36’n, er den bra eller ? Generelt bra. Men bakplata er rusten på den så den skal byttes/fikses org 328i individual bil. Org farge fra Bmw å greier Bimmerlorris reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet November 6, 2019 Skrevet November 6, 2019 16 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Upps !! Lett å si det jeg sa 😂 Men ikke så lett å hive seg rundt å gjøre dette. Jeg måtte solgt 535’n før det hadde blitt mulig. Hva er tilstanden på 740’n du selger ? Jeg er ihvertfall ikke intr i et rustprosjent. Nå har jeg endelig fått en tilnærmet rustfri E34 😉👍 Om du vil ha e32 uten rust må du nok lete en stund 😅
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2019 Skrevet November 6, 2019 20 minutter siden, Skulebollen skrev: Om du vil ha e32 uten rust må du nok lete en stund 😅 Mao er bilen du selger helt uaktuelt 😂 Jeg skal ha en E32 740i en gang. Det er helt sikkert. Men da skal jeg finne en i søreuropa 👍 Skulebollen reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2019 Skrevet November 6, 2019 25 minutter siden, liffi skrev: Generelt bra. Men bakplata er rusten på den så den skal byttes/fikses org 328i individual bil. Org farge fra Bmw å greier Er det cab ? Med ståltak ? Jeg har alltid likt E36. Og 328 er jo ikke hverdagskost. Manuell ?
liffi Skrevet November 7, 2019 Forfatter Skrevet November 7, 2019 Hardtop ble satt på når den skulle på lagringa manuell og cab ja Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet November 7, 2019 Skrevet November 7, 2019 Cab funker MED hardtop 😂 Aldri likt cab 🤭 Hadde aldri skrudd av hardtoppen 😂
liffi Skrevet November 8, 2019 Forfatter Skrevet November 8, 2019 Da er litt av vitsen med cab borte. Nydelig på varme sommerdager forrige eier har hatt på hardtoppen i mange år, så vær sin smak Bimmerlorris og sveigis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå