Gå til innhold

193 style felg til E91 touring


Pettermoller
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en E91 touring (uten sport-line)..

Ønsker å bytte ut de heftige 16" standard felgene med noe litt tøffere - og har funnet noen 18" style 193. 

Profilen på disse er 225/40 og 255/35. 

Hva tenker dere om profilen på disse? og vil det spore eller prege komforten i stor grad?

Takker for alle tanker og innspill! :)

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pettermoller skrev:

Hei!

Jeg har en E91 touring (uten sport-line)..

Ønsker å bytte ut de heftige 16" standard felgene med noe litt tøffere - og har funnet noen 18" style 193. 

Profilen på disse er 225/40 og 255/35. 

Hva tenker dere om profilen på disse? og vil det spore eller prege komforten i stor grad?

Takker for alle tanker og innspill! :)

Petter

Kommer veldig an på dekkene. Runflat vil det kunne spore mer. Jeg har kjørt noen år med de felgene og samme dim og det var ikke noe problem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo selvsagt hardere enn 16", men det er ganske harmonisk og fint på E9X likevel. Jeg hadde style 225-felger på en E92. de er 19", og jeg hadde ingen sporing. Komforten var godt ivaretatt. 

Det kommer litt an på dekktype, og litt på hvor slitt forstillingen din er. Det er ingenting som avslører slitte foringer så godt som store hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med Style 193 nå på min E91.

Har Nokian Hakka Black i den dimensjonen du skrev (litt usikker med framhjulene).

Har ikke noe nevneverdig med sporing, og syns komforten er bra. Min har M-Sport understell så den er naturligvis litt mindre komfortabel. Også er jo ikke en 3 serie akkurat det MEST komfortable man kan få fra BMW :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...