Turbo-HF Skrevet Mai 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2020 Noen som enda følger med fremdeles? 😇😆 Vel, det går sin vante gang, så godt som det bare er mulig at det gjør, og jeg er i tenkeboksen.. Savnet av manuell gnager heftig nå, og mye å tenke på! Christer B og Patta reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 9, 2020 Share Skrevet Mai 9, 2020 Hei! Er nå selv innom din tråd til tider. Selv om jeg har solgt min egen E39. Så er det interessant og følge med på merket. Ellers går det stort sett i Saab, her om dagen. Så får du ha lykke til videre med prosjektet ditt, og eventuelt det du måtte anskaffe deg fremover. 👍 Mvh Bent Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet Mai 9, 2020 Share Skrevet Mai 9, 2020 Følger med her, er bare veldig sjenert. Veldig misunnelig på bilen du har, Silverstone/Blue water er i min mening den fineste fargen en kan få på e39 og særlig sammen med det interiøret du har. Fint å se at du tar vare bilen din fordi den er verd det og skulle gjerne hatt den selv. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2020 1 time siden, Positiv skrev: Hei! Er nå selv innom din tråd til tider. Selv om jeg har solgt min egen E39. Så er det interessant og følge med på merket. Ellers går det stort sett i Saab, her om dagen. Så får du ha lykke til videre med prosjektet ditt, og eventuelt det du måtte anskaffe deg fremover. 👍 Mvh Bent Hei,ja, jeg oppdaget det, gitt! 😊👍 Mange takk for hyggelig kommentar 😀 2 minutter siden, Patta skrev: Følger med her, er bare veldig sjenert. Veldig misunnelig på bilen du har, Silverstone/Blue water er i min mening den fineste fargen en kan få på e39 og særlig sammen med det interiøret du har. Fint å se at du tar vare bilen din fordi den er verd det og skulle gjerne hatt den selv. Hei og takk for hyggelig melding fra deg. Veldig trivelig å lese. 👍😊 Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2020 "Ny" BMW handlet idag, det kommer nok til å bli en egen tråd / blogg... 😃👍 BjornarHS og Patta reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2020 Skiftet til justerbart midtarmlene, fra touringen til denne, fin oppgradering.. Da er sommerferien igang på denne, midlertidig avregistrert, med lagringsforsikring.. Vasket og parkert for en periode.. Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2020 Det skjer, eller skulle egentlig ikke skje så mye her, men da jeg kjørte bilen ut av garasjen igår, for renhold og sjekk, så oppdaget jeg bensindam på gulvet, og da lekker det tydeligvis bensin et sted, i forkant, tanken var 3/4 full, og har nå blitt halv, eller under halvfull, da minst 10-15 liter har rent ut. Alt er dokumentert med bilder, og er forsikringssak som jeg har meldt. Så på bilen bare for få dager siden, startet den, og da var alt fint, så da har dette / noe skjedd etterpå. 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2020 Selges nå! :O) Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2020 Da er den solgt, og overlates til ny eier iløpet av neste uke! Tråden avsluttes,- (for min del, ihvertfall,-) etter bilde av monterte Rondell Y-eikete D58 17" legges ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå