Turbo-HF Skrevet November 4, 2019 Forfatter Share Skrevet November 4, 2019 På 3.11.2019 den 14.22, sveigis skrev: Som jeg sa til deg og godt du fant utav det 😀👍 Ja, var eneste tenkelige mulighet det kunne være som tappet batteriet. Takket være Even her inne, som har nye, helt fungerende navigasjonsenhet og skjerm, som faktisk slår seg av når man slår av tenningen, så blir det å skifte ut begge enhetene, både DVD-rom i bagasjerommet og selve spilleren; 16:9-skjermen inne i bilen, for å eliminere alle muligheter for strømtyveri i fremtiden. CD-veksleren er allerede byttet ut litt tidligere i sommer. (Egen oppdatering.) Har også satt på originale, blanke, korrekte ventilhettene på Style 50'ene, med piggfrie Antares Grip 20, produsert i uke 14 2019, som jeg så langt er veldig fornøyd med. Ellers er 18" BBS RK 02'ene vasket og låses inn for sesongen. Bilder: sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 Nyheter ankommet, satt inn hvite 20W angeleyes pærer idag og hentet et sett med originale Style 48 16" i grei stand for å ha 3 sett hjul til bilen, og alltid likt disse nostalgiske og tidsriktige felgene. Disse var i Drammen. 😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 8, 2019 Forfatter Share Skrevet November 8, 2019 Deler kommet! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 9, 2019 Forfatter Share Skrevet November 9, 2019 Nyvasket, ren og pen, både over og under! Imorgen blir det mer aktiviteter! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Ser bra ut dette HF,men dere har jo snø for sørensen 😀. Kommet mye eller ,og ikke minst har du montert det nye anlegget? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 9, 2019 Forfatter Share Skrevet November 9, 2019 Akkurat nå, sveigis skrev: Ser bra ut dette HF,men dere har jo snø for sørensen 😀. Kommet mye eller ,og ikke minst har du montert det nye anlegget? Tusen takk, ja! Kong Vinter, og saltlaken, har dessverre meldt sin ankomst, men helårs-dronningen min må benyttes hele året.. Måtte etterfylle litt motorolje idag, også, grunnet varsel, som ble borte etter påfyllingen, heldigvis, så ser frem til nytt oljeskift og å skifte til ny toppdekselpakning, og tette denne helt, med 6 nye tennplugger, også! Blir moro imorgen, med litt vinterkjøring! Setter nok i den "nye" stereoenheten og 16:9 navigasjons- og DVD-rom snart, også! Dessuten kommer pappa på besøk imorgen, også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Ser bra ut H.F 😀 skulle ønske jeg var like dedikert i bilvasken som deg 😋Satser på navigasjons-enhetene vil ordne problemene med strømtappingen din🎈🤗 disse gikk ialfall i dvale når jeg testet dem i min bil 😀🙌 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 (endret) Stor oppdatering følger! Skiftet både navigasjons CD-leseren, til kart, i bagasjerommet, MK III-typen, og 16:9 enhet i bilen, for å være sikker. Sikringene er også satt inn, og alt testet og fungerer. Ser da om bilen ikke tappes mer for strøm, eller om jeg igjen må lade imorgen?! Disse skal ihvertfall gå i dvale, som Even korrekt bekrefter! "Bedre føre var, enn etter snar," som det heter seg! Skiftet like gjerne alle potensielle kriminelle strømstjelere. Plug-and-play-operasjon. Ellers mottok jeg brev fra BMW Norge vedrørende aksjon på passasjerside Airbag (SRS) igår, så har ringt og bekreftet / avtalt time for sjekk av dette onsdag 04/12, kl. 08.00. Bilder følger under: Endret November 14, 2019 av Turbo-HF Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Godt hva som er gjort 😀👍 satser på delene virker like bra i din bil, som dem gjorde i min 😀 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 49 minutter siden, Evenlode skrev: Godt hva som er gjort 😀👍 satser på delene virker like bra i din bil, som dem gjorde i min 😀 Mange takk, satser på det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 (endret) Spent på å se imorgen! Endret November 12, 2019 av Turbo-HF Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2019 Forfatter Share Skrevet November 13, 2019 Startet perfekt 24 timer etter 😊😉👍 Evenlode og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2019 Forfatter Share Skrevet November 13, 2019 Da har også pappa fått ny bil, 2002 BMW E39 touring, type sort! ❤️ Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 19, 2019 Forfatter Share Skrevet November 19, 2019 Pappa er meget fornøyd med touringen sin! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2019 Forfatter Share Skrevet November 20, 2019 Alarm utløst i 03-tiden natt til idag, tydeligvis, kombinert med regnvått og iskaldt, så var bilen helt tom for strøm i 08.30-tiden imorges... Gøy, det var det ikke, men fikk tint bilen, ladet opp batteriet igjen og så startet den senere, etter over 2 timers lading... Vinter er stas... *Blæh!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå