janfc Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 Hei, vet ikke om dette passer her i teknisk men prøver, er ute etter en liten meningspoll eller noe i den duren, har en cabriolet med brunt (cinnamon) forsetene må trekkes om, men er litt i tvil om jeg skal kjøpe ett pent brukt i sort, vil det passe bilen bedre? Med tanke på salg senere eller sånn generelt? Legger ut ett dårlig bilde sånn som den er i dag,, Svar gjerne i kommentarfeltet med ett ord: brunt eller svart.. Men hvis noen har noe utfyllende å komme med, kjør på😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 På generelt grunnlag blir den nok mer lettsolgt med svart skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 1, 2019 Share Skrevet Desember 1, 2019 (endret) Eg ville valgt cinnamon. Men dessverre er nok svart sikkert mer lettsolgt, noke som alltids forundra meg. Utrulig kjedelig kombo med svart/kvit bil med helsvart interiør. Endret Desember 1, 2019 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 2, 2019 Share Skrevet Desember 2, 2019 Sikker på at du må trekke om setene, er det grunnet slitasje eller hull i seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 2, 2019 Share Skrevet Desember 2, 2019 Einig med @BMWE39turbo. Kanskje meir lettsolgt til den vanlege mannen i gata, men for dei som er litt meir entusiastiske så er cinnamon mykje meir interessant. Både sidan det er originalt til bilen (eller?) og sidan det nettopp ikkje er svart slik som "alle" andre 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå