Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må jo kappe av den gamle og sveise på den nye.

Om du ikke er komfortabel med det, kan du jo kjøpe komplett downpipe av oss, uten kat, for kun litt mer enn det repsettet koster. Rustfritt stål, bolt on.

Skrevet (endret)

Husk å sjekke om motorfester er dårlige også, om de er dårlige så rister motor mer og ødelegger flexirør. 

Endret av Otis
Skrivefeil
Skrevet

Enkelt å bytte selv men noe knotete å nå den ene bolten på turboen hvis du ikke har løftebukk og må ligge på gulvet og skru. 
Ville Kjøpt DP hos feks TRF i stedet for å "mekke til en halvbra fiks" på det du har.

Skrevet (endret)
På 23.1.2020 den 4.42, Rizna skrev:

Hei, har en stund hatt endel eksos som kommer inn i coupeen, vet at fleksirør lekker. Lurte på om noen her inne har byttet dette selv? Om det er enklere og bare kjøpe denne fra GS: https://www.gsbildeler.no/vare/ror_med_fleksidel_repsett_original___3106681?oq=fleksi

Eller finne noe billig på nett som bare er selve fleksidelen?

Problemet med Flex-rørert er at denne er en del av katalysatoren. De som er sveise-kyndige kan sikkert sveise på ny flex. Har sett dette på eBay som selges i løsvekt.
Jeg kjøpte hele greiene brukt med katalysator som kom var nesten ubrukt for en billig penge. Ikke noe vanskelig å bytte. Eneste som kan by på problemer er boltene på eksosanlegget som over tid blir veldig lett å knekke. En bolt på katta er fast i selve katta og knekker denne, så får du et problem hvis du ikke har mulighet for sveising. Er selvfølgelig en stor fordel med løftebukk.

Endret av Mons1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...