sst079 Skrevet Februar 5, 2020 Share Skrevet Februar 5, 2020 Hei! Jeg vurderer nå overgang fra elektrisk til fossilt igjen. Jeg har sett meg ut F11 facelift, 530/535XdA. Vil gjerne kjøpe bil med min. 1 år nybilgaranti igjen. Selv har jeg aldri kjørt F10/F11. Men så spørsmål til dere som kjenner disse bilene bedre enn meg...er/var dere fornøyd? Og noe dere evt. var misfornøyd med? Alle tilbakemeldinger tas imot med takk! hanssae og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 Med rekkesekser så gjør du det bra ivertfall. F10/F11 er veldig gode biler, hadde en 520dX ifjor som jeg solgte, og nå har jeg en F10 M5, så noe bra gjør jo bilen ifht at jeg har kjøpt en gang til. Marius2002, Ivrig86, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Februar 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2020 På 6.2.2020 den 22.18, Clevion skrev: Med rekkesekser så gjør du det bra ivertfall. F10/F11 er veldig gode biler, hadde en 520dX ifjor som jeg solgte, og nå har jeg en F10 M5, så noe bra gjør jo bilen ifht at jeg har kjøpt en gang til. Takk for svar, og det var positivt å høre Rekkesekser er et must, ja! Har aldri vurdert F11 tidligere, men har dreid inn på tanken nå. Da blir det mye gloing på finn, og plutselig er avgjørelsen tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billyboy Skrevet Februar 17, 2020 Share Skrevet Februar 17, 2020 Jeg hadde en F11 535i før den jeg har nå, det var en knallbra bil. Feilfri, rask og komfortabel. Jeg var ikke like fornøyd med en F11 525D jeg hadde før det - det var diverse trøbbel med eksosløsningen (som ikke er helt ukomplisert på en slik bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 17, 2020 Share Skrevet Februar 17, 2020 Jeg har en 2010 mod F10 525d. Hatt hos meg siden september, foreløpig den beste bilen jeg har hatt. Kunne godt vært en facelift men dårlig timing for mye billån. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Focus Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Har en 2014(15) F11 530xd. Veldig fornøyd så langt relativt problemfritt bilhold. måtte bytte luftbelg bak, men dette var en ganske enkel sak å fikse selv. Ellers fikk jeg div feilmeldinger på AD-Blue som var irriterende. Det ser ut til at alle disse er borte nå, så alt vel der også. God komfort og deilig på langtur. Hadde en 2007 525d før dette også en deilig bil og ukomplisert bilhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Har en 2013 modell F11, som jeg har kjørt 170000 km siden ny. Har kun byttet luftbelg, ellers har den vært 100% feilfri. Beste bilen jeg har hatt😊 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå