Gå til innhold

Til dere F11-eiere....er dere fornøyd??


sst079
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer nå overgang fra elektrisk til fossilt igjen. Jeg har sett meg ut F11 facelift, 530/535XdA. Vil gjerne kjøpe bil med min. 1 år nybilgaranti igjen. 
 

Selv har jeg aldri kjørt F10/F11. Men så spørsmål til dere som kjenner disse bilene bedre enn meg...er/var dere fornøyd? Og noe dere evt. var misfornøyd med? 


Alle tilbakemeldinger tas imot med takk!
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 22.18, Clevion skrev:

Med rekkesekser så gjør du det bra ivertfall. F10/F11 er veldig gode biler, hadde en 520dX ifjor som jeg solgte, og nå har jeg en F10 M5, så noe bra gjør jo bilen ifht at jeg har kjøpt en gang til.

Takk for svar, og det var positivt å høre :)

Rekkesekser er et must, ja! Har aldri vurdert F11 tidligere, men har dreid inn på tanken nå. Da blir det mye gloing på finn, og plutselig er avgjørelsen tatt! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en F11 535i før den jeg har nå, det var en knallbra bil. Feilfri, rask og komfortabel. Jeg var ikke like fornøyd med en F11 525D jeg hadde før det - det var diverse trøbbel med eksosløsningen (som ikke er helt ukomplisert på en slik bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har en 2014(15) F11 530xd. Veldig fornøyd så langt relativt problemfritt bilhold. måtte bytte luftbelg bak, men dette var en ganske enkel sak å fikse selv. Ellers fikk jeg div feilmeldinger på AD-Blue som var irriterende. Det ser ut til at alle disse er borte nå, så alt vel der også. God komfort og deilig på langtur. Hadde en 2007 525d før dette også en deilig bil og ukomplisert bilhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...