Gå til innhold

BMW X6


Dahl2re
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ingen spesifikk tråd/emne for x6. Den er jo nesten helt lik med x5, så det er naturlig at de hører sammen, er min mening.

Når det er sagt, så finnes det heller ingen egen x5 tråd for teknisk eller noe. Jeg har min egen tråd for min x5 som har fungert litt som diskusjon. Men ikke noe stort.

Endret av Otis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Otis skrev:

Det er ingen spesifikk tråd/emne for x6. Den er jo nesten helt lik med x5, så det er naturlig at de hører sammen, er min mening.

Når det er sagt, så finnes det heller ingen egen x5 tråd for teknisk eller noe. Jeg har min egen tråd for min x5 som har fungert litt som diskusjon. Men ikke noe stort.

Det er vel egentlig på høy tid X serien får mer tekniske/dedikerte tråder, da disse blir mer og mer populære.

Så til trådstarter, start gjerne opp en X5/6 tråd, eller favn ennå bredere og se om den ikke blomstrer.

Lykke til!

 

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Otis skrev:

Ja, jeg er helt enig med deg @Ron Jeremy, jeg har jo en stund tenkt på å lage en X5/X6 tråd siden jeg kjøpte meg selv en X5. Men vær litt usikker på om det var "behov"

disse har blitt så gamle nå at de som kjøper disse må regne med å skru endel selv for å har råd til disse, så er absolutt enig om at e70/f15 skulle vi ha sett mer stoff av her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...