jarol@kraftlaget.no Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Hei, er det noen her som har vært borte i ulyd fra motor som høres ut som en lyd som kommer fra "noe som henger på motor". Er ikke jevn lyd og forandrer seg med turtall. Har lagt ved en lydfil. Setter pris på alle tilbakemeldinger da det er 40 mil til nærmeste BMW-verksted. IMG_2642.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Siden det var en sakte lyd, som jeg antar følger direkte på veivaksel bevegelse, ville jeg sjekket multireim. Hvis det ikke er noe der, så er det kanskje på andre siden av motor, og det er registerkjede. Det var dog ingen typisk registerkjede lyd, uten at jeg er noen ekspert på lyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 Stygg følelse på at det er registerkjede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 «Nettopp« hørt min egen N47 med register skandale. Dette minnet ikke om denne, men kan være forskjell på lyd ifht I4 og I6. I min er det mer «svosj». Bedøm selv, GS skulle ha 42k for min. IMG_3173.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 6, 2020 Share Skrevet Mai 6, 2020 i min oppfatning av filmen din så er den dessverre farlig identisk med de eksemplene på youtube.. kondolerer ///M-ini95 og jarol@kraftlaget.no reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå