jarol@kraftlaget.no Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Hei, er det noen her som har vært borte i ulyd fra motor som høres ut som en lyd som kommer fra "noe som henger på motor". Er ikke jevn lyd og forandrer seg med turtall. Har lagt ved en lydfil. Setter pris på alle tilbakemeldinger da det er 40 mil til nærmeste BMW-verksted. IMG_2642.MOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Siden det var en sakte lyd, som jeg antar følger direkte på veivaksel bevegelse, ville jeg sjekket multireim. Hvis det ikke er noe der, så er det kanskje på andre siden av motor, og det er registerkjede. Det var dog ingen typisk registerkjede lyd, uten at jeg er noen ekspert på lyder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M-ini95 Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Stygg følelse på at det er registerkjede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 «Nettopp« hørt min egen N47 med register skandale. Dette minnet ikke om denne, men kan være forskjell på lyd ifht I4 og I6. I min er det mer «svosj». Bedøm selv, GS skulle ha 42k for min. IMG_3173.MOV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvaldsen Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 i min oppfatning av filmen din så er den dessverre farlig identisk med de eksemplene på youtube.. kondolerer jarol@kraftlaget.no and ///M-ini95 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts