Gå til innhold

Vise fartsgrense i bil / kart?


Anbefalte innlegg

Bilen bruker primært data fra KAFAS kamera, men vil også lene seg på kartinformasjon hvis den trenger det. 

Bilen din har ikke utstyrskoden for 8TH eller 5AD (Lane departure warning). Begge to gir KAFAS kamera. 

Din bil har derimot Active cruise m.stop/go, og om jeg husker rett, så skal bilene levert med dette også ha KAFAS kamera. Med andre ord er det kun koding (og evnt FSC ) som skal til for å få skiltlesing på bilen. 

Kostbart å få FSC kode fra BMW, så hør med f.eks hva BimmerUpgrade får gjort. Hvis ikke kan du kjøpe SLI emulator fra ebay og koble opp selv, men da tror jeg du kun får informasjon fra kartdata og ikke kamera i ruta. Kartdata er ikke like bra som live lesing av skilt, men det funker sikkert ok for prisen.

Håper dette var oppklarende :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for svar. Her var det gutter med peiling ja. Skal prøve ut litt av dette og vil oppdatere posten med resultat. Bilen har KAFAS kamera ja.   

Så det jeg vil prøve først, er å kode til S8th.

Den lille boksen er også genial. Det er dette med ledninger , usb uttak osv, men med innebygget fotoboks varslet er det meget nyttig. Vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...