Turbo-HF Skrevet Januar 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2021 På 10.1.2021 den 13.36, Positiv skrev: Hei Hans Fredrik! Fikk linken fra deg. Og det er jo artig og se, hvordan min tidligere E39 ser ut i dag. Men noen gjenkjøp blir det nok ikke. Gjorde selv en del med bilen. Men den ble rett å slett for treg. Da er det noe mer futt i min Saab 9-5 som pr. dags dato har nærmere 300 hk og 440 nm. Og det er fortsatt ting og ta tak i på bilen. Selv om jeg nå går inn i, det syvende året på prosjektet. Men så er den jo i dag, verdens mest gjennomførte 9-5 i sin klasse. http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/135518-Min-Norske-9-5-Estate-Prosjekt Om det skal bli en annen E39, så må det bli en 540I. Og sjekker jevnlig på Blocket, om det dukker opp noe av interesse. Så får du og dine, ha et godt nytt år. Bent Hei, Bent, ja, så sant så sant! Tusen takk, og ilikemåte! Positiv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 (endret) Så må jeg jo få gratulere med for deg, en ny bil ervervelse. Og håper at den står, i forhold til dine forventninger. Endret Januar 11, 2021 av Positiv Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2021 20 timer siden, Positiv skrev: Så må jeg jo få gratulere med for deg, en ny bil ervervelse. Og håper at den står, i forhold til dine forventninger. Mange takk, er noe magisk med 3-liters bensin og rekke6'er kombinasjonen, og min 2. F10, den første var jo manuell 2,0 diesel 184 Hk. Positiv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 Brrrr, guffent kaldt og de salter like ekstremt, i minus 16 grader... Bilen stod fra søndag kveld til igår i garasjen, startet like pent, men liker ikke klimaet, merker jeg, med frosne dørhåndtak... 😷 janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2021 Vasket igår, også, ingen respons vedrørende rust på sveisepunktene, og planlegger service og å fjerne rust, pluss bytte ambient light lysrørene i dørene. 😉 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2021 Heisann, tråden og mine følgesvenner! Endelig mildt nok til bilvask, og jeg har dårlig samvittighet for ikke å ha fått spylt 523'en grundig, før vask idag, og jeg har også levert mine 19" Style 331 til lakkering, hos min gamle arbeidsgiver, for 9 års tid siden, hehe! Sommerhjulene skal nemlig en tur og freshes opp, og da passer det å få levert dem inn til oppussing, shine og lakkering, i ny farge! Kjøper nye sommerdekk til våren, og da er de også klare til å montere dekk, når den tid kommer! Hiver ut et lite knippe bilder! Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2021 Søndag: Dørhåndtak-krøll: Vil ikke åpne førerdør hverken innenifra eller utenifra.. Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2021 På 15.2.2021 den 0.36, Turbo-HF skrev: Søndag: Dørhåndtak-krøll: Vil ikke åpne førerdør hverken innenifra eller utenifra.. Måtte tine opp låsen etter kuldesjokk... 😄 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2021 Skal på merkeverksted imorgen, tirsdag, og få sjekket opp sveisepunktene og overflate rusten. 😉🤭 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2021 Henter felgene på mandag 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2021 Første vask med vott på noen uker, føles godt 😀😉 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2021 (endret) Håndvasket igår, mandag, også.. Endret Mars 2, 2021 av Turbo-HF Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2021 Nylakkerte style 331 19" 😀 sveigis, Ampera og Sjakalen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2021 (endret) Motorvask, full utvendig håndvask, hjemme, med avfettingen PrickBort på eksosrørene, må stelle potten, og, haha! Ellers har jeg tørket ut litt fukt på gulvet ved førersete, og noe småtteri ved høyre bakdør, samt støvsuget og kost meg med bilen! Jada, jeg har tatt bilder nå også, men ikke lagt dem ut! Endret Mars 6, 2021 av Turbo-HF Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2021 (endret) Nye sommerdekk bestilt, gleder meg til de skal monteres på felgene! Skal ikke ta motorvask med høyttrykkspyler, selv på avstand mer, drøss med feilkoder, så da blir det bare rengjøring med kluter heretter.. 😮 Endret Mars 10, 2021 av Turbo-HF sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå