Kvasi Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 Ikke bruk muttertrekker på fjærklemmer, det forkorter levetiden på de ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 2 timer siden, E.C. skrev: Skal det ikke være noen sikkerhetsfester der i tillegg? Som gjør at fjæra ikke kan skli ut? Mulig det ikke vises på bildet. Er en kant som holder fjæra på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 Trodde bare at det pleide å være noe mer, slik som på den som jeg har lenket til fra Biltema, men tydeligvis ikke på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 39 minutter siden, Kvasi skrev: Ikke bruk muttertrekker på fjærklemmer, det forkorter levetiden på de ganske fort. Vel vel. Den fra biltema er laget for muttertrekker. Men det var litt pirking fra meg, ellers er jeg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 41 minutter siden, Kvasi skrev: Ikke bruk muttertrekker på fjærklemmer, det forkorter levetiden på de ganske fort. Den jeg bruker er beregnet for å bli brukt med muttertrekker så ikke noe problem. Viktig med smøring av gjengestang selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 25, 2020 Share Skrevet September 25, 2020 7 minutter siden, Otis skrev: Vel vel. Den fra biltema er laget for muttertrekker. Men det var litt pirking fra meg, ellers er jeg enig. Ødelagt en sånn på jobb pga bruk av muttertrekker, så Biltema kan reklamere så mye de vil men det er surt å kjøpe ny for å ha spart 2 min skruing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå