Viken145 Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 (endret) Korleis funka det med enketmassa svinghjul på desse bilane? Eller er det best å holde seg til dobbelmassa svinghul er snakk om en bmw e91 2008 318d n47 Tips om diverse svinghjul og clutch Endret September 22, 2020 av Viken145 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Jeg tror at det blir godt med during og risting om du setter på en enkelmasse på en diesel 4-er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Ville definitivt ikke satt på et nytt dobbeltmasse hvis svinghjulet allikevel bør byttes. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Kvasi, har du prøvd enkel masse svinghjul på nyere diesel? Kassa rakler så fælt at det ikke er til å tro. Anbefales ikke med mindre det er nødvendig på grunn av trimming, hvilket ikke er tilfelle her. Ingvaldsen og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 23, 2020 Share Skrevet September 23, 2020 Hadde enkeltmassesvinhjul på min 2010 Kia Ceed.. Det var forferdelig uraffinert og støyet og vibrerte værre enn en gammel traktor 😂 uglefossen og Øyvind L. reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 23, 2020 Share Skrevet September 23, 2020 21 timer siden, TRF skrev: Kvasi, har du prøvd enkel masse svinghjul på nyere diesel? Kassa rakler så fælt at det ikke er til å tro. Anbefales ikke med mindre det er nødvendig på grunn av trimming, hvilket ikke er tilfelle her. Ja, det blir byttet et og annet på jobb og jeg mener det er verdt det for å vite at du ikke trenger å kjøpe/montere osv nytt dobbeltmasse igjen. For det må man gå ut fra at man må hvis ikke bilen er på tur på finn om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 23, 2020 Share Skrevet September 23, 2020 På bmw? uenig. Lite problemer sammenlignet med resten av bilparken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 23, 2020 Share Skrevet September 23, 2020 (endret) 56 minutter siden, TRF skrev: På bmw? uenig. Lite problemer sammenlignet med resten av bilparken. BMW er ikke hovdtyngden av de nei, mest italiensk. Men det er ikke så mange tilbydere av svinghjul/clutchpakker å velge mellom. Men prosentvis kommer ikke BMW spes godt ut fra min målestokk. Endret September 23, 2020 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå