Frank_F31 Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 (endret) Gjekk då til innkjøp av min første BMW i mars rett før alt stengte ned, har egentlig vore ein Audi person men angra ikkje på valget😎 Bilen er ein -13 320D M-Sport 184hk/Shadowline Blue & Black Edition Ting som er gjort: Sotet baklykter med film forutenom der ryggelyset er så ein ser noke 2stegs polering med Koch Chemie polering og forsegla med 1K-Nano samt ruteforsegling Montert Ambient ramme rundt AC/Radio Montert LED i grøftelys og koda om Fått på 20" felger 8.5" ET35 framme og 10" ET40 bak med 245/30 Falken452 og 275/30 Sailun Atrezzo ZSR(felger er pussa og lakka sjølv) Montert led pærer i ryggelys og koda om Sotet sidefrontrutene Fjernet skiltramme om montert borrelås framme og magnetfeste på bakluka Frontleppe(pusset og lakka sjølv) Steg 2 Chip med EGR delete(blendeplate er på vei i posten) Videre planer er Sote grøftelyktene Montere skvettlapper for vinteren Anna diffuser(eit eller dobbelt utblås på kvar side? Ta ut/lage hull i innmatten i DPF? M-Look nyrer? Decal i sideskjørt Takvinge Fjerne bakrute viskeren? Falken dekka blir bytta ut til neste sesong Andre forslag? Så litt bilder😊 Bilde frå når den vart henta, tatt på Utvikfjellet. Før soting Etter soting Lakkert staga då dei va godt flassa og ikkje svarte lenger Montering av Ambient ramma Ferdig pusset og klart for litt farge i "lakkboksen" Farge påført Klarlakk next up Finished Pusspuss Våttslipping Litt farge på Litt meir farge Frontleppe ferdig Update Endret Mai 24, 2021 av Frank_F31 Walkabout, HenrikSolberg og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Oktober 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2020 Litt fleire bilder frå andre vinkla Walkabout, Eivind92, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 Gratulerer med flott F31 og velkommen! Flott at du også innser at BMW er bedre enn Auda 😎 Frank_F31 og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Oktober 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2020 24 minutter siden, Solberg93 skrev: Gratulerer med flott F31 og velkommen! Flott at du også innser at BMW er bedre enn Auda 😎 Gode biler, alt for gode igrunn, kjørt snart 20tkm på 6mnd Møre og Romsdal du holder til? Hentet bilen i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 5 minutter siden, Frank_F31 skrev: Gode biler, alt for gode igrunn, kjørt snart 20tkm på 6mnd Møre og Romsdal du holder til? Hentet bilen i Ålesund Definitivt! Ja holder til i Molde. Hvor hen holder du til? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Oktober 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2020 Akkurat nå, Solberg93 skrev: Definitivt! Ja holder til i Molde. Hvor hen holder du til? 🙂 Aah, holder til i Førde(sunnfjord) her HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 Sunnfjorden er vakker da! Frank_F31 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 Gratulerer med fin F31 i en av mine favorittfarger! Ser du sliter med det samme som meg - konstant behov for gummifornyer på dekksidene når en har blank svarte felger 🙈. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Oktober 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2020 2 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med fin F31 i en av mine favorittfarger! Ser du sliter med det samme som meg - konstant behov for gummifornyer på dekksidene når en har blank svarte felger 🙈. Ja fargen e berre prikken over ien Hehe, ja fleire som har sagt det samme og meiner dekksidene er brune Men til våren ska dei få ein god shine, og få på noke skikkelig felg coating, kanskje på dekksidene og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Oktober 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2020 Då va eit nytt hurtigt prosjekt ferdig denne gang. Solgte eit orginalt sett med style 400 felger då eg ville ha meg GSP felger til vinterbruk, fekk vridd av piggdekka frå 400 felgane og solgte felgane, leita ei stund då dei vart solgt fortare enn selgarane svarte samt måte ha riktig felgbredde og innpress, planen va å få dei glassblåst og lakka skikkelig evnt. Pulverlakk men siden eg fekk tak i eit sett so seint så vart det litt nedmatting og spraylakka får holde denne vinteren. Felgene var egentlig i veldig god stand forutenom litt lakkflass, liten kantkjøring på eine felgen og steinsprut grunna mykje dekkstrekk, så hadde egentlig holdt å flikka litt hadde eg berre funne riktig farge på lakkstift, men hadde og lyst å prøve kvitte felga, va enten kvitt eller svart. Felgene hette då GSP I dim 18x8.5 ET35 18x9.5 ET 40 Fekk bretta på igjen dekka frå felgane eg solgte, hakkapelitta 8 i 225/45 Så litt bilder E fortsatt litt mildt så dei er ikkje komt på bil endå Innertønna vart ikkje lakkert då felgane allikavel ska gjerast om igjen neste år. Tips til å fjerne litt lakk på dekksidene? Tynner? Det gjekk med 3 boksa med felglakk frå biltema og ein boks med klarlakk, samt eit par tima med pussing og maskering/klargjering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Oktober 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2020 (endret) Ellers fått tatt ein shine av vinterhjula og fjerna litt lakk på dekksidene.. Renset dekksidene med Aceton og smurt inn med KC PSS Endret November 2, 2020 av Frank_F31 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet November 2, 2020 Forfatter Share Skrevet November 2, 2020 (endret) Liten update, litt forandringer i fronten denne gang Noken som ser alt som er endre på fra før mot etter bilde? 4ting Endret Desember 22, 2020 av Frank_F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 Liten fotoshoot😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_F31 Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 Lenge siden sist oppdatering her. Litt nytt siden sist Satt i Chrome blinklyspærer i hovedlykta Montert 2 stk Lazer Triple-R 850 Elite Fått erstatta dei gule ledpærene med vanlige xenon look Motoren lever mykje bedre no etter å ha tømt DPFen Folie i sideskjørt Tatt av skvettlappane bak(mulig dei kjem på igjen), framme blir beholdt. Sikkert glømt noke. Eit par bilder tatt i April Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Flott bil! Frank_F31 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå