Gå til innhold

CCC og integrert DAB, lar det seg gjøre?


Anbefalte innlegg

Har en 2008 3serie med CCC, andre generasjon såvidt jeg forstår, og skulle gjerne hatt integrert DAB hvis det finnes en ferdig løsning å få kjøpt.
Har googlet meg svett men blir ikke helt klok på det så håper noen her har noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er delvis opplest og vedtatt at Kufatec sin dab løsning er best for ccc. Noen velger dog mobridge sin løsning.

Uansett så skal de være svært gode.

Jeg personlig har ccc, og bruker Kufatec, og den er helt lik den original i menyen på ccc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Otis skrev:

Det er delvis opplest og vedtatt at Kufatec sin dab løsning er best for ccc. Noen velger dog mobridge sin løsning.

Uansett så skal de være svært gode.

Jeg personlig har ccc, og bruker Kufatec, og den er helt lik den original i menyen på ccc.

Forstår det sånn at det har noe å si om man har USB tilgjengelig?  Jeg har kun minijack under armlenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier Bassbrothers, og 7400kr er det jo uaktuelt å bruke.

Det finnes diverse integrasjons-løsninger, men ytterst få som egentlig fungerer greit nok i praksis. Den eneste vi føler er god nok til å kunne selges til disse er Dension sin integrasjon, 500S + Dension sin DAB+ modul. Da får du både Bluetooth og DAB+. Men total pris på begge disse boksene som må til + antenne ender på ca 7400kr...

Mvh Jonathan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kvasi skrev:

Dette sier Bassbrothers, og 7400kr er det jo uaktuelt å bruke.

Det finnes diverse integrasjons-løsninger, men ytterst få som egentlig fungerer greit nok i praksis. Den eneste vi føler er god nok til å kunne selges til disse er Dension sin integrasjon, 500S + Dension sin DAB+ modul. Da får du både Bluetooth og DAB+. Men total pris på begge disse boksene som må til + antenne ender på ca 7400kr...

Mvh Jonathan

Gjaldt dette CCC? Merkelig svar i såfall. Både Kufatec og Mobridge sin løsning funker jo mer eller mindre som om man hadde hatt DAB+ fra fabrikk. Det viktigste er vel bare å sikre godt nok antennesignal. Bildet under fra hvordan det ser ut i min bil med Mobridge. 

IMG_20201003_200704.jpg

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laffe skrev:

Gjaldt dette CCC? Merkelig svar i såfall. Både Kufatec og Mobridge sin løsning funker jo mer eller mindre som om man hadde hatt DAB+ fra fabrikk. Det viktigste er vel bare å sikre godt nok antennesignal. Bildet under fra hvordan det ser ut i min bil med Mobridge. 

 

Ja. Har en 2008 med en knapp bak hjulet i midtkonsollen.
Så jo helt kurant ut i din. Man får ikke opp mer info, om hvilen låt som spiles osv nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...