Øyvind L. Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Tredal uten tvil. Noe dyrere, men kvaliteten er bedre også. Bare kos å a etter bilen.
bricks Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Har hatt 3 gaupen hengere, fungert helt ok til mitt bruk.Sitter med en følelse av at Tysse er litt over i kvalitet, Brenderup ser veldig solid ut
Rune-K Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Kan være greit og se an forhandleren også. Her i byen tror jeg Tysse har 75-80 prosent av markedet takket være en dyktig forhandler.
Ron Jeremy Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Vel, jeg havnet på en Brenderup, for kvinnen gikk bananas på Ikea ved Sørlandsparken. 😂 Viktigste for meg var enklest mulig og uten brems. For det har jeg dårlig erfaring med, brekket henger seg opp i tide og utide. Generelt er varehenger ikke et kvalitetsprodukt. Det elektriske er tvilsomt og jeg ser min Brenderup bl.a ikke har pakning i lyktene bak, slik at her har det irret litt på blinklyssokkelen. Denne er nå 4-5 år gammel. Men siden gamlingen alltid har hatt for kort henger (190cm) ønsket jeg en kasse på 250cm lang. Så mine kriterier var 250 cm lang, uten brems. Da blir det jo ikke mer enn 750 kg. Men sjelden jeg kjører stein, pukk og annet tungt, denne gang var plassen/lengden viktigere. har en kompis med flere hengere med 2 aksler, disse er grovere, stødigere og fine å kjøre med, men tunge og vanskelige å bakse med uten bil. Så definert hva slags lass og størrelse, behov for tipp eller annet du trenger. Så er det genialt med et fleksibelt nett. Marius2002 reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Henger uten brems er ikke aktuelt for min del. Naboen har en Tysse uten brems som jeg låner innimellom og bare hastighetsbegrensningen på 60 km/t gjør den til en plage mer enn akkurat i nærområdet her.
Tony Soprano Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Jeg valgte en slik pga kassemål og att jeg fikk bla hele gips og sponplater rett nedi. Denne er så populær blitt blant venner & kjente att jeg bruker den knapt selv 😄 https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=27785244 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Tony Soprano Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 Ser slik ut i dag : https://www.brenderup.com/nb/no/tilhengere/hoybygde-plattformvogner/serie-3000/3250sub750/310992/
Ron Jeremy Skrevet November 22, 2020 Skrevet November 22, 2020 5 minutter siden, Tony Soprano skrev: Ser slik ut i dag : https://www.brenderup.com/nb/no/tilhengere/hoybygde-plattformvogner/serie-3000/3250sub750/310992/ Er akkurat denne jeg har. ifht hastighetsbegrensing tar jeg dette med knusende ro, jeg kjører etter forholda, last og føre. Går fint i opptil 90 ca, men flink til å kjøre til sida og slippe biler forbi ved tung last. Er generell mye vill kjøring med henger og feste av last. verste jeg har sett var en som hadde punktert, men durte på videre så gnistene spruta.
FredrikE24 Skrevet November 23, 2020 Skrevet November 23, 2020 Jeg er også litt der at bremser er bare mas når hengeren sjeldent er i bruk uansett. Og hastighetsbegrensbingen får du fra lastede 300kg er det vel. Kjører man tungt noen ganger i måneden kan jeg godt forstå at man ønsker bremser(og boogie). Skal man en tur på Ikea eller kjøre løv av og til så kan alt brukes. alt bunner vel i om hva man ønsker å betale. Begge hengerne jeg bruker har fjærer, Seriemontasjen har bladfjærer, og den lille(bittelille) Brenderupen har Torsion. Begge ligger ordentlig fint bak bilen. Ron Jeremy reagerte på dette 1
SigurdE36 Skrevet November 24, 2020 Forfatter Skrevet November 24, 2020 Alt for mye å velge i mellom Viktigste for min del denne gangen er at man faktisk kan få med seg en byggplate på 1200x2500. Ser også fordel med nedfellbare lemmer rundt om. Boggie er trolig mindre viktig for mitt bruk. Når en henger fra Tredal koster 75% mer enn tilsvarende fra Gaupen, så tenker jeg at man skal bruke hengeren ganske aktivt før dette er aktuelt. Slik jeg ser det er det ikke mye problemer med bremser, så lenge en aldri lagrer hengeren med brekket på. Selvfølgelig flere deler som krever vedlikehold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå