vegard89 Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 (endret) Hei. Leste ut feilkoder idag og fikk følgende ved vedlagt bilde under. Noen som vet hva disse 2 feilkodene betyr? Den ene der, har det noe med dårlig batteri og gjøre? Mvh. Vegard Endret Desember 16, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Hva det er står jo på skjermen og løsning/løsningsforslag finner en hvis en hvis man går inn på selve feilkoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Den øverste er ganske klar. Den under vet jeg ikke. Ellers har jo reef89 helt, man kan trykke på hver feilkode å lese mer, komme til en prosess for videre feilsøking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2020 (endret) 1 time siden, Otis skrev: Den øverste er ganske klar. Den under vet jeg ikke. Ellers har jo reef89 helt, man kan trykke på hver feilkode å lese mer, komme til en prosess for videre feilsøking. Det var den øverste jeg lurte mest på. Ja, jeg gjorde det, men tror det sto noe om at batteri var utslitt eller lignende. Men har ikke lagt noe merke til at batteri er dårlig. Endret Desember 16, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Trykk på Service functions og kjør energidiagnose. Der får du svar om batteri er nødvendig å bytte eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 1 hour ago, lagunilla said: Trykk på Service functions og kjør energidiagnose. Der får du svar om batteri er nødvendig å bytte eller ikke. Fungerer bilen som en batteritester da? Den har jo strengt tatt alt for å kunne gjøre det om man koordinerer moduler: kan sette på mange Amp last, har en strømmåler (IBS/ current shunt), voltmeter og termometer, samt at den kjenner til kapasiteten på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2020 (endret) 2 timer siden, lagunilla skrev: Trykk på Service functions og kjør energidiagnose. Der får du svar om batteri er nødvendig å bytte eller ikke. Takk for svar. Da kan jeg prøve det Endret Desember 16, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå