Jonashj Skrevet Desember 21, 2020 Share Skrevet Desember 21, 2020 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nyrer til en e87 2007 facelift med m fanger? Har vurdert ebay/aliexpress men usikker på hva som passer. legger ved bilde av fangeren😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 Du må kjøpe «pre-facelift»-nyrer, kjenner de enkelt igjen på spissene øverst i hjørnene. Vanlig facelift-nyrer passer ikke. Selges praktisk talt overalt, så er det opp til deg selv å vurdere leveringstid mot pris. ogee1, Bimmernew og Jonashj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 Har et par liggende, med Carbon rammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 11 minutter siden, A.A skrev: Har et par liggende, med Carbon rammer. Var mest ute etter glossy svart. hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 2 timer siden, awt skrev: Du må kjøpe «pre-facelift»-nyrer, kjenner de enkelt igjen på spissene øverst i hjørnene. Vanlig facelift-nyrer passer ikke. Selges praktisk talt overalt, så er det opp til deg selv å vurdere leveringstid mot pris. Takk for tips!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 (endret) Er det ikke dette som er siste skrik nå? Usikker på hva jeg synes, er vel bare uvant. Trolig inspirert av mercedes sine grep de siste årene, som i dag har fått den tøffeste fronten av alle, synes jeg. På bildet ser du at E8x LCI har noe annen form på nyrene, som awt sa. Endret Desember 22, 2020 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 4 minutter siden, Basse Lusk skrev: Er det ikke dette som er siste skrik nå? Usikker på hva jeg synes, er vel bare uvant. Trolig inspirert av mercedes sine grep, som i dag har fått den tøffeste fronten av alle, synes jeg. På bildet ser du at E8x LCI har noe annen form på nyrene, som awt sa. Usikker på hva jeg synes selv. Blir nok «vanlige» nyrer i første omgang. Men var ikke lett å finne på ebay/aliexpress som så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 4 timer siden, awt skrev: Du må kjøpe «pre-facelift»-nyrer, kjenner de enkelt igjen på spissene øverst i hjørnene. Vanlig facelift-nyrer passer ikke. Selges praktisk talt overalt, så er det opp til deg selv å vurdere leveringstid mot pris. M-sport har vel spissene etter facelift også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 (endret) M-sport har vel spissene etter facelift også? Stemmer, TS har M-sport LCI-nyrer, så vidt jeg kan se, og de ser i alle fall helt like ut som pre-LCI uten M-sport. I så fall har TS litt mer å velge i, kanskje. Endret Desember 22, 2020 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 4 timer siden, Jonashj skrev: Var mest ute etter glossy svart. hvor mye skal du ha for de? 1500. Har originale Carbon speilkapper også, kan du matche 😊 5500 for alt. Du har vel: Pre-LCI med spisse hjørner. LCI med avrundede hjørner M-Sport med spisse hjørner, uansett om bil er LCI eller ikke. og BMW M-Performance kun med avrundede hjørner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 3 timer siden, ogee1 skrev: M-sport har vel spissene etter facelift også? Stemmer det, derfor han må kjøpte pre-facelift-nyrer med spisser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 45 minutter siden, A.A skrev: 1500. Har originale Carbon speilkapper også, kan du matche 😊 5500 for alt. Du har vel: Pre-LCI med spisse hjørner. LCI med avrundede hjørner M-Sport med spisse hjørner, uansett om bil er LCI eller ikke. og BMW M-Performance kun med avrundede hjørner. Alle e82 og e88 har avrundede (både pre-facelift/facelift, M-sport og non-M-sport). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonashj Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 4 timer siden, A.A skrev: 1500. Har originale Carbon speilkapper også, kan du matche 😊 5500 for alt. Du har vel: Pre-LCI med spisse hjørner. LCI med avrundede hjørner M-Sport med spisse hjørner, uansett om bil er LCI eller ikke. og BMW M-Performance kun med avrundede hjørner. Tror heller jeg går for glossy svart, men takk for tilbudet😊 A.A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 5 timer siden, awt skrev: Alle e82 og e88 har avrundede (både pre-facelift/facelift, M-sport og non-M-sport). Ja, stemmer jo på en måte, men de finnes vel bare i "LCI" 🤔 Men her var det vel spørsmål om E87 😀 Jonashj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmernew Skrevet Desember 28, 2020 Share Skrevet Desember 28, 2020 Se her gode tilbud på det nå: https://www.gsbildeler.no/eksterior Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå