Gå til innhold

Vann i hovedlykt E70 2013 mod


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt av hovedlykteglass på E70 facelift. Fått fukt i lykt førerside. Har googlet å lest litt. Ser noen «baker» de i ovn for å løsne glasset. Men hva bruker man av lim som holder i lengden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tpmek skrev:

Noen som har tatt av hovedlykteglass på E70 facelift. Fått fukt i lykt førerside. Har googlet å lest litt. Ser noen «baker» de i ovn for å løsne glasset. Men hva bruker man av lim som holder i lengden ?

Her er en veldig bra DIY. riktig nok F-bil, men jobben er jo samme:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, tpmek skrev:

Joda videoen e fin den. Men er alternativet til lim jeg var litt på jakt etter. Muligens jeg prøver meg med butyl lim på tube 🤷

Det han bruker i filmen er nok bra. Kan kjøpes bla. her:
https://www.amazon.com/gp/product/B08GX7RJTS/ref=as_li_tl?ie=UTF8&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B08GX7RJTS&linkCode=as2&tag=ovidiu04-20&linkId=0bf9ca04e2678a319ad8696a13cfc0f5

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Reef89 skrev:

Out of stock På Amazon.Kjøpte meg en rull i dag. 3M sin 8mm. Så får vi se om jeg klarer å slite driten frahverandre å lime den på nytt 🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Otis skrev:

Det virker som mange bare kutter glasset, river bitene av og limer på et nytt glass. Du sparer noe endel tid på demontering.

Ja sikkert ikke dumt. Har jeg ikke tenkt på. Blir vel kinavare då å vente 4-5 uker 🤷💵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Proffjobb med adaptive hovedlys på 2009-modell E70.

Bytte av lykteglass og reparasjon av katastrofalt ledningsnett inne i lykta. Samt modifisering og retrofit av bedre projektorlinse.

Lykteglass kan ikke fjernes ved "baking" ifølge denne snutten.

 

 

Disse er også bra:

 

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...