Gerrien Skrevet Januar 20, 2021 Share Skrevet Januar 20, 2021 En ting jeg har lurt litt på, hvorfor er det ikke opprettet egne mapper på alle bilmodellene her på forumet? Nå ligger alt i en smørje og er veldig uoversikelig etter min mening. Planer om å gjøre noe med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Januar 20, 2021 Share Skrevet Januar 20, 2021 Dette var et godt forbedringsforslag og du får min stemme! 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 20, 2021 Share Skrevet Januar 20, 2021 Bimmerpost har vell dette opplegget som du nevner her, og den appen er ganske ypperlig når man bare velger modellen man vil inn på. Så det her er ingen dårlig ide men utifra hvor lite aktivitet det er her inne kontra amerikanske appen så stemmer jeg nei. Man har og en bra søke funksjon som man kan bruke vist man leter etter noe spesifikt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 20, 2021 Share Skrevet Januar 20, 2021 Det blir en vane. Bimmers.no er stort, men lite nok til at mye undermapper kan bli rotete, eller by på lite innhold, mener jeg. Samtidig deler BMWs modeller imellom mange funksjoner, delernr., osv. og derfor kan man finne problemstillingen til en X5 også i en 5-serie, for å ta et eksempel. Søkefunksjonen er blitt veldig bra med årenes løp. Alt er en vanesak såklart, som jeg antydet inledningsvis Man kan forresten også bruke google til å søke om man ikke får til søkefunksjonen her inne, det gjør jeg ofte, bare skriv "site:bimmers.no" først i søkefeltet. Men klart, jeg har vært her i 14 år og noen oppdatering-/fornyingsrunder, så det gjør godt med nytt blod og ideer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2021 Share Skrevet Januar 20, 2021 og at forumet er rotete er jo fordi folk ikke leser forumreglene der det bla. står at man skal søke før en poster ny tråd. Det gjelder jo alle forum på internett. Det du en lurer på har nok 98,67% sjangs for har blitt spurt om før. Ser jo det dukker opp like tråder/ spørsmål flere ganger. Vi har jo også mapper for E60/61, F10/11 osv. ..men folk poster tråd utenom fordiom. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå