Gå til innhold

Opprette mapper til hver bilmodell?


Gerrien
 Share

Anbefalte innlegg

Bimmerpost har vell dette opplegget som du nevner her, og den appen er ganske ypperlig når man bare velger modellen man vil inn på. Så det her er ingen dårlig ide men utifra hvor lite aktivitet det er her inne kontra amerikanske appen så stemmer jeg nei. Man har og en bra søke funksjon som man kan bruke vist man leter etter noe spesifikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en vane. Bimmers.no er stort, men lite nok til at mye undermapper kan bli rotete, eller by på lite innhold, mener jeg. Samtidig deler BMWs modeller imellom mange funksjoner, delernr., osv. og derfor kan man finne problemstillingen til en X5 også i en 5-serie, for å ta et eksempel. Søkefunksjonen er blitt veldig bra med årenes løp. Alt er en vanesak såklart, som jeg antydet inledningsvis :) 

Man kan forresten også bruke google til å søke om man ikke får til søkefunksjonen her inne, det gjør jeg ofte, bare skriv "site:bimmers.no" først i søkefeltet. :)

Men klart, jeg har vært her i 14 år og noen oppdatering-/fornyingsrunder, så det gjør godt med nytt blod og ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og at forumet er rotete er jo fordi folk ikke leser forumreglene der det bla. står at man skal søke før en poster ny tråd. Det gjelder jo alle forum på internett.
Det du en lurer på har nok 98,67% sjangs for har blitt spurt om før. Ser jo det dukker opp like tråder/ spørsmål flere ganger.
Vi har jo også mapper for E60/61, F10/11 osv.  ..men folk poster tråd utenom fordiom.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...