møkkaleiBMW Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Hei Har en 2011 530d med 140 000km på telleren, registerkjede her rasler og jeg ønsker å få dette byttet, problemet er at det er for dyrt i Norge. Fikk pris fra ett BMW verksted på 80 000kr....... Jeg skal uansett ned til Tyskland i Juni i overkant av 1 uke, tenker like gjerne og kjøre ned der og få byttet registerkjede, noen som har fått gjort dette før? Kjede er såpass slitt at jeg ikke kjører med bilen nå, men er ikke i tvil om at den fint klarer turen ned til Tyskland slik den er nå. Jeg skal hovedsaklig til Berlin, kan også levere bilen på ett annet verksted langs veien. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 En kommentar på innlegget, som er relatert til ditt problem. Det finnes jo folk på finn.no som reparerer hvertfall N47 for snaue 20k, så jeg hadde kanskje hørt med de først. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møkkaleiBMW Skrevet Mars 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2021 20k er ihvertfall ikke noe upris! Har du erfaringer med folk som gjør disse jobbene, går vell utifra at dette er svart arbeid? blir det gjort skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Jeg har ikke det nei. Antar det kan være momsfritt (RILUM) ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 https://www.finn.no/112067597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Netlandet AS, søk opp på facebook. Han driver firma, får mye skryt for bra arbeid. Spesialiserer seg på slikt. 15-25k inkl deler og arbeid tror jeg. Verdt og sjekke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Ja, Netlandet AS kan kanskje føles mer betryggende enn den på finn.no Netlandet AS fremstår ihvertfall som en meget kompetent person og dyktig, her inne på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 Tenkte egentlig på Netlandet jeg også, men var det første eksempelet jeg fant på finn for å illustrere. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmernew Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 3 timer siden, E.C. skrev: Tenkte egentlig på Netlandet jeg også, men var det første eksempelet jeg fant på finn for å illustrere. du vet ikke ca pris han skal ha på og skifte register-kjedet? av N46B20 BMW 1 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 16, 2021 Share Skrevet Mars 16, 2021 1 minutt siden, Bimmernew skrev: du vet ikke ca pris han skal ha på og skifte register-kjedet? av N46B20 BMW 1 serie Det får du svar på vist du spør mister Netlandet selv til trådstarter vil jeg nevne at det kanskje kan være lurt å bytte høytrykkspompe samtidig preventivt da det ikke blir nevneverdig ekstraarbeid når man likevel må bytte register E.C. og Bimmernew reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå