Gå til innhold

«Hypen» med sorte felger...


sst079
 Share

Anbefalte innlegg

Svarte felger var populært blant tunere på slutten av 80-tallet. Kostet flesk, men så bra ut.

Moten returnerte (slik som alt annet) på midten av 2000-tallet, og har vel egentlig aldri forsvunnet? Synes jeg ser biler på finn med svarte felger støtt og stadig selv i 2021. 

Legger ved et bilde av en en Corolla GT jeg hadde med svarte felger. Synes de kledde bilen bra da, gjennom slaktern

Må nevnes at jeg sprayboks-lakkerte felgene hjemme i stua etter to flasker rødvin og en runde med maskeringsteip...Med tanke på at jeg kunne ha dævva av åndenød ble ikke resultatet så halvgærent :lol:

Rolla01.jpg

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte felger ser ofte tøffe ut i butikk, der de henger på veggen, eller på bilder der bilen står i et showroom eller noe sånt. Ute på vei, med skitne dekk og vanlige lysforhold, ser det rett og slett kjipt og nesten litt shabby ut etter min mening. Sølv er og blir min foretrukne farge på felger. Noen biler og felgdesign kler spreke farger som hvit, gull osv, men det er unntaket. Gunmetal er ok, men får jeg samme felgen i sølv vil det alltid bli foretrukket.

Tesla M3 leveres med noen mørke felger originalt, og det ser ikke spesielt bra ut. Fineste originale TM3 stuket er en blå en, med Performancefelger. (Nå er ikke denne bilen min kopp te overhodet da):

image.png.917c67b9b9ddd49a32d470f15dc5074e.png

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de jeg har, men nå har de oppdatert performace hjul og de nye mener jeg er litt styggere. 

Det er forresten ikke 100% skivebom å prate om Tesla-felg på BMW-forum, fordi boltsirkelen på Model S er lik BMW sin, så enkelte har faktisk satt på BMW-felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...