Gå til innhold

«Hypen» med sorte felger...


sst079
 Share

Anbefalte innlegg

Bruker for øyeblikket MASSE tid på å finne nytt oppsett (felger+dekk) til sommeren. Har hvit bil, og derfor sett etter felger i sort eller gunmetal. MEN...jeg har tydeligvis blitt litt hjernevasket med tiden, da man tydeligvis «skal» ha mørke felger på hvit bil om dagen.

Personlig har jeg aldri vært stor fan av sorte felger og syns fortsatt felger i sølv er en del penere. 
Hadde jeg hatt en annen farge på bilen, hadde jeg ikke vært i tvil...det hadde blitt sølv alle ganger.

Men blir litt usikker på hvit bil, hva tenker folket?

Er snakk om en hvit Tesla Model 3 Performance i dette tilfellet, altså 20-tommere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Skal du ha sorte felger kan du like gjerne montere sorte stålfelger, ser ikke forskjell uansett. 

Sorte stålfelger på en Model 3 skulle jeg like å se 😂 Blir jo som å sminke ei skjeløyd padde uansett hvordan felger man setter på en slik bil 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Sorte stålfelger på en Model 3 skulle jeg like å se 😂 Blir jo som å sminke ei skjeløyd padde uansett hvordan felger man setter på en slik bil 😅

Helt riktig. Meningen min om sorte felger er på ett generelt grunnlag

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Sorte stålfelger på en Model 3 skulle jeg like å se 😂 Blir jo som å sminke ei skjeløyd padde uansett hvordan felger man setter på en slik bil 😅

Hva er det for slags uttalelse å komme med egentlig? Jeg skjønner selvfølgelig godt at å spørre etter felger til en Tesla på et BMW forum er helt feil adresse, men det går da vel an å gi han et saklig svar istedenfor å rakke ned på bilen hans eller ? 

Endret av HalvorK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, HalvorK skrev:

Hva er det slags uttalelse å komme med egentlig? Jeg skjønner selvfølgelig godt at å spørre etter felger til en Tesla på et BMW forum er helt feil adresse, men det går da vel an å gi han et saklig svar istedenfor å rakke ned på bilen hans eller ? 

Litt fleip er det takhøyde for når man roter seg inn på BMW forum med Tesla spørsmål 😀 Ikke vær så alvorlig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sort blanke felger på F36’en på vinteroppsettet, og er ikke fornøyd. Dekksidene blir veldig fort seende grå/skitne ut, og jeg har ikke ork til å gå amok med gummifornyer hver uke (problemet mitt er at kona ikke ser dette og er kjempefornøyd med felgene, og siden det er konebilen så får jeg ikke bytte med det første). Sort silkematt derimot har jeg inntrykk av ser bedre ut (jeg har Jet Black). Ville enten sett etter sølv eller gunmetal :) 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! Godt å se at flere deler min oppfatning av sorte felger.

Og bare for å adressere det - jeg har 16 stk. Bmw’er på CV’n, og har fortsatt en kosebil i garasjen av riktig merke (Som jeg bruker VESENTLIG mere tid på enn bruksbilen). Er en grunn til at jeg la spørsmålet under «Alt annet/ Off topic». Hadde jeg ikke nevnt ordet Tesla hadde ingen reagert heller😅

Kanskje dumt av meg å nevne her, men var altså skepsisen til sorte felger som var poenget, og om det var flere med samme oppfatning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Litt fleip er det takhøyde for når man roter seg inn på BMW forum med Tesla spørsmål 😀 Ikke vær så alvorlig 😅

Det var vel strengt talt ikke et Tesla spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Sorte stålfelger på en Model 3 skulle jeg like å se 😂 Blir jo som å sminke ei skjeløyd padde uansett hvordan felger man setter på en slik bil 😅

Transporter t5 har jo 17 toms stålfelger som ambulansene hadde. Lakk disse svarte så passer de rett på tm3 :) dersom de går over bremsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Litt fleip er det takhøyde for når man roter seg inn på BMW forum med Tesla spørsmål 😀 Ikke vær så alvorlig 😅

Nå har jeg fått med meg diverse som du har skrevet i årenes løp her inne og du virker til å være en som liker å starte diskusjoner. Jeg er derfor ikke overrasket over din uttalelse 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, HalvorK skrev:

Nå har jeg fått med meg diverse som du har skrevet i årenes løp her inne og du virker til å være en som liker å starte diskusjoner. Jeg er derfor ikke overrasket over din uttalelse 😂

Du er ikke overrasket, men du klarte heller ikke å dy deg 😅 Men har du ikke dradd dette langt nok off topic nå? Ønsker du å gå videre så foreslår jeg at du gjør det på PM, så kan folk fortsette å diskutere sorte felger på hva en de måtte ønske av kjøretøy her😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...