Gå til innhold

Kjøpe ledninger.


Rune-K
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpte ledninger til bilen i assorterte farger nå? Jeg synes utvalget blir dårligere for vært år. Alle bilrekvisita forretningene har stor sett rød, svart og muligens en til. Driver man litt med bilelektrisk på BMW så hadde det vært veldig greit og få tak i brun, grønn og grå. Gjerne blå, gul og hvit i tillegg.

Det samme med tykkelsen. Man får tak i 1,5 kvadrat og som regel 2,5 kvadrat. For styrestrøm og signalkabel så holder det jo lenge med 0,75.

Jeg kan gjerne kjøpe komplette ruller jeg så slipper jeg og lette så fort jeg trenger litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I automasjonstavler benyttes RK0,75 som regel. Litt forskjell på kvaliteten på ytterkappe mtp. Smidighet, men i hovedsak det du er ute etter. Fåes i «alle» farger. Elektroimportøren har nok et utvalg, men det blir fort 100m pr. Farge.

Tec Con har rull i pappeske, lettvint å trekke og kappe.

Minnes at RK type H05/07 V-K (RK) fra Elis Elektro var typen jeg foretrakk å jobbe med. Kommer vel i hele spekteret av farger fra svart, hvit til rosa.

 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt er å kjøpe en hundre meter med LIYCY 7x0,75. Den har mye fine farger. Så får du heller kappe 10 meter og avmante ytterkappa. LIYCY er vel skjermet med flettet skjerm. Får kanskje en versjon av den uten skjerm. Da mangler den sikkert en bokstav i betegnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...