Gå til innhold

Viskerarm defekt


Chrispa
 Share

Anbefalte innlegg

Har en viskerarm som er defekt i leddet. Pakning ødelagt. Får ikke kjøpt ny pakning. Kun hele sett. Noen som har en Reodor Felgen løsning her.  Se bildet 

297293AF-D224-4DCF-BA06-325F9C722D3D.jpeg

7ACDF715-5CC2-46FA-AFDB-EB3D0E3EC27E.jpeg

Endret av Chrispa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic. Er det normal at det er masse vann rundt denne boksen   Eller er det noe lekkasje rundt dekslene kanskje? Kan jo ikke være bra. Masse skitt langs kanten inn mot kupeen 

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig at disse ryker i leddet. Den hylsen forvitrer over tid. Ny mekanisme koster vel 13-1400kr mener jeg å huske. Du kan sikkert få laget deg en hylse selv, men jeg tviler på om du får det til å holde over tid.

Litt vanskelig å si med den vannansamlingen din. Alt vann som renner nedover frontruten havner i "rennen" bakerst i motorrommet. Derfra skal det renne ut gjennom dreneringskanaler. Om det samler seg vann under panseret, kan det tyde på at noe er tettet igjen med skitt. Sjekk først dreneringen helt ute på hver side. Er disse tett vil det kunne renne over og havne videre inn i motorrommet. Det skal likevel renne igjennom motorrom og ut under bilen, så dersom det har samlet seg rundt denne boksen, må du bare demontere så mye som du klarer, for så å rengjøre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, E.C. skrev:

Er dette e60? Hvis ja så må du bli med i FB-gruppa og lete etter viskerarm eller noe sånt, finnes noen som har skrevet hel deleliste fra Biltema der.

mangen Fb grupper ser jeg. Hvilken tenker du på ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...