Gå til innhold

M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.


Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

På 11.6.2022 den 23.56, Daniel. skrev:

Litt mer gummi og litt lavere bil så hadde nok det sett betraktelig bedre ut 😄

Mange som kjører beefy 18" setup på E9x M3.

  Vis skjult innhold

14211443500_55146248a9_k.thumb.jpg.a6e9c848bddb632518a75a7d368895af.jpg

Men ACS Type II i 19" ser absolutt best ut :D

  Vis skjult innhold

11155090_10205574177488341_2403796936122690241_o.thumb.jpg.9acac77ec3ee3cf95d0e05d326714061.jpg

E34 eller E24 er absolutt gode valg 👍 Lurer nesten litt på om de felgene du har kjøpt kom fra en E24🤔

Siste eieren hadde de på en E91 faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Reset skrev:

ble kult med hjula, litt mer senk og dekk så er du der ;)
hvorfor har du fått på US front egentli ?

Vi får se, i utgangspunktet ønsker jeg ikke å senke den, men jo mer jeg ser den med disse felgene jo mer liker jeg tanken.

Nå har det uansett blitt brukt nok penger på den i år, det blir hus og familie som blir første prioritet en stund fremover. :)

Observant du. Bilen er bygget opp av en amerikansk donorbil på norsk karosseri. Men hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg bedt de få fatt i en euro front til den når den ble fikset etter autovern turen min, men jeg glapp litt der gitt. Delene ble bestilt etter det amerikanske VIN nummeret, derfor ble det US front. Det samme gjelder nyrene i krom, blir sorte igjen etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Olaandref skrev:

Siste eieren hadde de på en E91 faktisk. :)

Stemmer, mener de kom fra en E24 før der igjen 😅 Men kan selvfølgelig blande med et annet ACS sett.

Syns du burde beholde nyrene med krom kant 👍🏻 Ser veldig bra ut på sort bil, og så forsvinner ikke nyrene helt  😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daniel. skrev:

Stemmer, mener de kom fra en E24 før der igjen 😅 Men kan selvfølgelig blande med et annet ACS sett.

Syns du burde beholde nyrene med krom kant 👍🏻 Ser veldig bra ut på sort bil, og så forsvinner ikke nyrene helt  😄

Ikke umulig, Slavearbeideren og mente de så kjent ut. :)

Heller nok mest mot sort ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den blitt gjemt bort i garasjen igjen for et par uker, neste gang jeg er hjemme håper jeg å få på x pipes, har hatt planer om dette lenge, men det er så mye andre ting som stjeler tid og. 

Et siste bilde for denne gang, liker denne vinkelen. 🙂

3EBB249D-7DB0-4DB5-A458-2AF99B70A042.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/13/2022 at 7:41 PM, Olaandref said:

Vi får se, i utgangspunktet ønsker jeg ikke å senke den, men jo mer jeg ser den med disse felgene jo mer liker jeg tanken.

Nå har det uansett blitt brukt nok penger på den i år, det blir hus og familie som blir første prioritet en stund fremover. :)

Observant du. Bilen er bygget opp av en amerikansk donorbil på norsk karosseri. Men hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg bedt de få fatt i en euro front til den når den ble fikset etter autovern turen min, men jeg glapp litt der gitt. Delene ble bestilt etter det amerikanske VIN nummeret, derfor ble det US front. Det samme gjelder nyrene i krom, blir sorte igjen etter hvert.

Fikk ett hint om at du hadde US speedometer etter at jeg postet spørsmålet mitt :P
Så reknet nesten med det ja.

On 6/13/2022 at 8:03 PM, Daniel. said:

Stemmer, mener de kom fra en E24 før der igjen 😅 Men kan selvfølgelig blande med et annet ACS sett.

Syns du burde beholde nyrene med krom kant 👍🏻 Ser veldig bra ut på sort bil, og så forsvinner ikke nyrene helt  😄

Hvilken e24 refererer du til ? 
Min svoger har også kjøpt seg ett sett ACS 18" som har stått på en e24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Reset skrev:

Fikk ett hint om at du hadde US speedometer etter at jeg postet spørsmålet mitt :P
Så reknet nesten med det ja.

Ja, stemmer det. 🙂

Er på jakt etter deksler til hullene der blinklysene stod, men finner ikke noe bra. Mulig det blir folkeretten eller lakkerte blinklys. Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Olaandref skrev:

Ja, stemmer det. 🙂

Er på jakt etter deksler til hullene der blinklysene stod, men finner ikke noe bra. Mulig det blir folkeretten eller lakkerte blinklys. Noen som har erfaring med det?

Folierte, ikke folkeretten. Elsker Autocorrect.. 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Reset skrev:

De ligger i garasjen min for øyeblikket ;) 
635`n til Amanda. Da er den saken avklart 😋

Okei 😄 Da er vel de her et sett som ble brukt på en grønnfoliert E91 som gikk her rett utenfor Bergen en stund 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Olaandref changed the title to M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...