Gå til innhold

Bygge om fra CCC til CIC?


Anbefalte innlegg

52 minutter siden, tennbrikket skrev:

Jeg har bestilt fra eonon og xtron, samt en kollega kjøpte fra avin. Tok ca 5 dager med DHL fra xtrons og ish det samme fra FedEx fra eonon. Mener avin ikke tok mange dagene for kollegaen heller.

Vet du hvilket land det ble det fra da?  Den jeg vurderer kommer rett fra fabrikken til de som lager disse i Kina. De skal visstnok ha lager i både England og Tyskland men de kan tydeligvis ikke sende derfra til Norge ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kvasi skrev:

Vet du hvilket land det ble det fra da?  Den jeg vurderer kommer rett fra fabrikken til de som lager disse i Kina. De skal visstnok ha lager i både England og Tyskland men de kan tydeligvis ikke sende derfra til Norge ..

 

Kina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Å få tak på en sånn Androidskjerm går fremdeles like strålende.

Selger sverger på at den er hentet av DHL men sporingen sier noe annet. Har snakket med DHL etpar ganger og de har fått bekreftet at den skal være hentet og muligens befinne seg på lagret deres der nede så nå venter jeg på tilbakemelding om DHL Hong Kong finner den eller ikke..   😕 

Avsender har opprettet en fraktetikett, men sendingen er foreløpig ikke overlevert til DHL
Be om forhåndsvarsling
onsdag, Juli 14, 2021 kl 11:10
Avsendersted:
HONG KONG - HONG KONG SAR, CHINA

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som DHL. Satt hjemme en dag og ventet på sending, ble greit sur da de presterte å skrive "forsøkt levert, mottaker ikke hjemme", det betyr: gadd ikke å kjøre helt dit, hadde ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, E.C. skrev:

Høres ut som DHL. Satt hjemme en dag og ventet på sending, ble greit sur da de presterte å skrive "forsøkt levert, mottaker ikke hjemme", det betyr: gadd ikke å kjøre helt dit, hadde ikke tid.

Opplevd det samme etpar ganger.  Nå er den omsider funnet i Hong Kong og sporingen sier at den skal leveres om to dager. Det tror jeg ikke før jeg ser det .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2021 den 23.13, Basse Lusk skrev:

Har ingen erfaring med Tidal, men hører at det kan være utfordringer. Bør vel være samme på nettbrett, har du testet det?

 

Ble Spotify i bilen, og skulle gjerne sett at spilleren starter Spotify automatisk når den skrur seg på. Har googlet men finner ikke et klart svar på hvordan det best fikses, har du erfaring og anbefaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kvasi skrev:

Ble Spotify i bilen, og skulle gjerne sett at spilleren starter Spotify automatisk når den skrur seg på. Har googlet men finner ikke et klart svar på hvordan det best fikses, har du erfaring og anbefaling?

Mener jeg sjekket opp dette engang, og det skal være mulig. Skal se om jeg finner det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...