Slavearbeider'n Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Har montert noen elektriske M3 stoler med el. korsryggstøtte og sidestøtte. Har strøm til alle funksjoner bortsett fra overnevnte. Er jo helt klart strøm til stolene, det klikker i releene når jeg trykker på knappene. Mangler jeg en form for modul eller styringsboks for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 (endret) Ser ut som du må finne kontakt X18840 med 2 ledninger i. En med rød, og en med brun. Rød er pinne 1 0,5mm², brun er pinne 3 0,5mm². Koble så strøm fra X18840 til kontakt X01095 på pinne 3, på bryter for seterygg breddejustering. Så kobler du brun fra X18840 til X18740, som er felles jord for seterygg, seterygg breddejustering og korsrygg justering. X18840 er en svart 3 Pin kontakt på setemodulen. Den andre er 15 Pin, så det burde være enkelt. Endret Mai 31, 2021 av Otis La til info/kommentar. fxslin, hsd og Slavearbeider'n reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2021 Takk for veldig og godt utfyllende svar @Otis Nettopp derfor man får så mye mer hjelp her enn på diverse facebook grupper. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Værsågod. Det var det jeg fant ut av på ledningsdiagrammet, si fra om det var feil. Men jeg er ganske sikker på at det er korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 På 31.5.2021 den 23.48, Otis skrev: Værsågod. Det var det jeg fant ut av på ledningsdiagrammet, si fra om det var feil. Men jeg er ganske sikker på at det er korrekt. Hvor finner du diagrammet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 TIS, evt. newTIS på nett eller ISTA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 Akkurat nå, E.C. skrev: TIS, evt. newTIS på nett eller ISTA. TIS er ikke det stengt ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 TIS er det opprinnelige systemet til BMW og er på ingen måte stengt ned. Det koster bare en del å bruke, men egentlig ingen krise om du skal kjøpe tilgang i et par dager. Du tenker på newTIS som er den uoffisielle "gratis"-kopien som BMW har forsøkt å få stengt ned. Den har ikke like oppdatert info, men godt nok for de fleste. Siden lever fortsatt, men man må ha invite og logge inn for å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2022 På 31.5.2021 den 23.48, Otis skrev: Værsågod. Det var det jeg fant ut av på ledningsdiagrammet, si fra om det var feil. Men jeg er ganske sikker på at det er korrekt. Du har ikke mulighet til å sende meg diagrammet? Fikk det aldri til å funke. Gjør ett nytt forsøk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2022 Share Skrevet Mai 31, 2022 Det er lenge siden det her, så hvor kom setene fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå