SpiXi Skrevet August 9, 2021 Share Skrevet August 9, 2021 Hei Har kjøpt meg ny tralle etter noen år uten BMW. Planen var ny e30 men landa på E92 335i Bilen bygges til Vei/banekjøring (planene er mange :P) noen som kan komme med noen anbefalinger på coilovere til denne bilen (helst med tuv)? mange mener kw er for myk til banekjøring. Hadde lowtech på forrige E30'en med noe dtm understell det var helt rått. har sett litt på - kw v1 - H R Monotube - Bilstein B14-16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2021 Share Skrevet August 9, 2021 Til banekjøring så er vel Öhlins et foretrukket merke såvidt jeg har skjønt. 🤔 Men KW V2 og V3 kan du jo justere mer enn kun høyde så der skal det vel være mulig å få vekk "mykheten" som folk mener de har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 10, 2021 Forfatter Share Skrevet August 10, 2021 sett litt på kw v2 og v3. Ser at kw 1-2-3 har samme "innmat/ grunninnstillingene" Kw-2 I mitt hode så vill ikke innstillingene på rebound gjøre bilen stivere. Dette er vel bare for at demperen går raskere/ tregere tilbake til "standar/ optimal" posisjon KW- 3 da er man så høyt i pris at det er mye annet som er bedre tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 Kw v2 har jeg veldig god erfaring med på e39 m5, veldig komfårtabel å sportslig Enn pinnestiv bil er nødvendig ikke en rask bil rundt en sving Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 10, 2021 Forfatter Share Skrevet August 10, 2021 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: Kw v2 har jeg veldig god erfaring med på e39 m5, veldig komfårtabel å sportslig Enn pinnestiv bil er nødvendig ikke en rask bil rundt en sving Det er sant det. sitter D2 på den nå. De er i overkant stive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 Har H&R Monotube til E46 M3 på min 328 E46 og er veldig fornøyd med hvordan de funker på bane. Ikke de beste på komfort på vei men, den er vond å kjøre uansett så det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 11, 2021 Share Skrevet August 11, 2021 Sto KW v2 på min E90 når jeg kjøpte den. Gikk i søpla etter noen mnd. Slakk i demper foran. Elendig kvalitet til den prisen. Hadde gått for Bilstein eller H&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet August 13, 2021 Forfatter Share Skrevet August 13, 2021 Ble H og R Leste litt på nett i div forumer. Virker som om folk flest var mest fornøyde med HR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå