Grobian Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 (endret) SIden jeg nå har fått meg en finfin E60 må jeg få tak i noen akseptable skiltholdere. I dag er det reklame for en bilbutikk i Narvik foran og bak, og som bodøværing tar jeg anstøt av dette bare jeg tenker på bilen! (Tenn lys!) Hvor finner jeg noen OK skiltplater? Helst skulle jeg hatt noen det stod Freude am Fahren på, eller BMWCCN (medlem), men sistnevnte er vel ikke å få tak i lenger. Noen som har forslag? Hvis noen i Oslo-området skulle ha noen fine med diskré BMW-tematikk å selge, så er jeg mottakelig for forslag Endret August 23, 2021 av Grobian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Bmw ccn holder bør være fullt mulig å få tak i, mener å huske at de ligger framme på de fleste treff jeg er på kontakt noen i styre så får du sikkert tilsendt Grobian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Fineste er helt uten holder, men ellers sort uten noe på. Grobian og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 1 time siden, Grobian skrev: Helst skulle jeg hatt noen det stod Freude am Fahren på, eller BMWCCN (medlem), men sistnevnte er vel ikke å få tak i lenger. Noen som har forslag? Her får du kjøpt! BMW CCN Skiltramme 2 stk. – Bmw Car Club Norway (supportershoppen.no) Grobian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet August 23, 2021 Forfatter Share Skrevet August 23, 2021 Takk @Ampera Der mener jeg at jeg har lett før, men jeg må ha klart å overse de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Hvis du tar kontakt med lokallaget ditt, så får du kjøpt BMW CCN skiltplate med din avdeling på 👍 Grobian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 (endret) BMW CCN Nordland har Endret August 24, 2021 av Orjan Grobian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet September 2, 2021 Forfatter Share Skrevet September 2, 2021 Ai, det har jeg ikke fått med meg, men som bodøværing med Bodø-skilter på bilen, så burde jeg jo ha Nordland-plate på bilen selv om jeg bor i Oslo Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå