Elwaro Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Noen i Østfold som kan hjelpe meg å få oppdatert kart i min nykjøpte 2012 BMW Z4 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 (endret) Om du har USB i hanskerommet så kjøper du bare en pinn og plugger i så oppdateres det seg selv. Selges overalt på Internett, Finn.no osv. Endret August 25, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elwaro Skrevet August 25, 2021 Forfatter Share Skrevet August 25, 2021 8 timer siden, Reef89 skrev: Om du har USB i hanskerommet så kjøper du bare en pinn og plugger i så oppdateres det seg selv. Selges overalt på Internett, Finn.no osv. Okey. Noen spesiell betegnelse på pinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 57 minutter siden, Elwaro skrev: Okey. Noen spesiell betegnelse på pinnen? Ikke annet enn at det er en vanlig USB pinn, men husk å få får rett idrive og med FSC kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 Ta kontakt med BimmerUpgrade Norge på feks Facebook. De kan garantert hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet August 26, 2021 Share Skrevet August 26, 2021 15 timer siden, Reef89 skrev: Ikke annet enn at det er en vanlig USB pinn, men husk å få får rett idrive og med FSC kode. Man kan kjøpe kartene og få dem tilsendt på minnepinne, og da er det bare å sette pluggen i usb tilkoblingen i bilen, og oppdateringen starter automatisk. Eller man kan kjøpe og laste ned kartene på nettet og overføre disse til en minnepinne du kanskje har fra før. Husk da at det bør være litt størrelse på minnepinnen som brukes. Helst 32 GB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 26, 2021 Share Skrevet August 26, 2021 Det vet jeg, men nå svarte jeg bare trådstarter veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet August 26, 2021 Share Skrevet August 26, 2021 5 timer siden, Reef89 skrev: Det vet jeg, men nå svarte jeg bare trådstarter veldig enkelt. Hehe, ja det var bare ment som utfyllende info til trådstarter, ikke til deg siteringen ble litt feil. da jeg egentlig skulle ha med sitatet du hadde svart på i tillegg (Dette sitatet: "Okey. Noen spesiell betegnelse på pinnen? "). Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elwaro Skrevet September 6, 2021 Forfatter Share Skrevet September 6, 2021 Nydelig. Da er minnebrikke mottatt så gjenstår det å se om jeg klarer å få dette til Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elwaro Skrevet September 6, 2021 Forfatter Share Skrevet September 6, 2021 På 2021-8-25 den 11.18, Reef89 skrev: Om du har USB i hanskerommet så kjøper du bare en pinn og plugger i så oppdateres det seg selv. Selges overalt på Internett, Finn.no osv. Slår på tenningen og plugger inn pinnen så går resten av seg selv? Må slå på gps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet September 6, 2021 Share Skrevet September 6, 2021 5 minutter siden, Elwaro skrev: Slår på tenningen og plugger inn pinnen så går resten av seg selv? Må slå på gps? Du trenger ikke å ha på navigasjonen. bare sett minnepennen i usb stikk i hanskerom og la tenninga stå på så starter oppdateringen av seg selv. du vil bli bedt om å legge inn koden etterhvert. Du kan også la motoren gå om du ønsker det. Oppdateringen tar ca 45 minutter. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elwaro Skrevet September 8, 2021 Forfatter Share Skrevet September 8, 2021 (endret) På 2021-9-6 den 20.37, Maxmek skrev: Du trenger ikke å ha på navigasjonen. bare sett minnepennen i usb stikk i hanskerom og la tenninga stå på så starter oppdateringen av seg selv. du vil bli bedt om å legge inn koden etterhvert. Du kan også la motoren gå om du ønsker det. Oppdateringen tar ca 45 minutter. Det var visst ikke sååå enkelt. Får bare feilmelding at inntastet nr. er inkorrekt. Oppdatert: Hadde ikke mottatt riktig kode Endret September 8, 2021 av Elwaro dopus og Maxmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå