Mariuse34 Skrevet Oktober 10, 2021 Share Skrevet Oktober 10, 2021 Hei! På en e34 jeg hadde så byttet jeg chip fra speedometer til et annet brukt og km ble riktig. Er det slik på tidlig e39 og? Sånn at km blir riktig osv sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 10, 2021 Share Skrevet Oktober 10, 2021 Du skal vel få en tamper dot etter km-standen. Speedo må kodes til å samsvare med LCM mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 10, 2021 Share Skrevet Oktober 10, 2021 Å bytte bytte speedometer på e39 å få rett kilometer ser jeg på som en myte, tror heller ingen i norge har fått det til selv om det har blitt snakket mye om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2021 Share Skrevet Oktober 10, 2021 Det skal absolutt være mulig ved å flytte chipen over. Jeg hadde kommunikasjon med en bruker her inne, som har gjort det. Der er visst også en funksjon i BMW scanner som kan hjelpe på der. Man må/skal også kode om ZCS etter skifte av chip. Men jeg har ikke så mye mer info enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 (endret) Km.stand er jo skrevet i et register i samtlige moduler i bilen. Om man skifter speedo skal vel korrekt km.stand overskrive det som ligge i nytt speedo relativt fort. Det er hvertfall min erfaring. Endret Oktober 30, 2021 av FredrikE24 Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå