Gå til innhold

Jekk


Utysket
 Share

Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg hvilken jekk du mener, fordi det er ikke bare én 520d bmw har laget, men jeg vil uansett anbefale deg å investere i en større solid jekk ment for hjulskift. Kjøp en som har stor jekkeflate og bytt gjerne ut plasten som er på jekkpunktet på bilen om den er dårlig, ofte blir den ødelagt ved bruk av feil jekk med liten skål. Jekker som følger med bilene er ikke beregnet for sesongskift, men heller i nødstilfeller og da vil du gjerne ha plastbiten rett og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, E.C. skrev:

Nå vet ikke jeg hvilken jekk du mener, fordi det er ikke bare én 520d bmw har laget, men jeg vil uansett anbefale deg å investere i en større solid jekk ment for hjulskift. Kjøp en som har stor jekkeflate og bytt gjerne ut plasten som er på jekkpunktet på bilen om den er dårlig, ofte blir den ødelagt ved bruk av feil jekk med liten skål. Jekker som følger med bilene er ikke beregnet for sesongskift, men heller i nødstilfeller og da vil du gjerne ha plastbiten rett og fin.

Takk for svar. Fulgte ikke jekk med bilen. Ikke reservehjul heller, bare spray. Nyttige tips du gir. Hadde en mistanke om at dette kunne være bra å sjekke opp i. Hører med forhandler imorgen. Tror jeg kjøper en ny original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du må ha en jekk som løfter over 40cm. X5 er høy og har endel fjæringsvei. 

Jeg kjøpte Bahco BH13000 og den er helt super og løfter bilen høyt nok for mer enn bare dekkskift. Bruker ikke gummikloss or jekkepunkt da det ikke behøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...