Skm3 Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 Hvordan setter jeg min bmw f30 2013 modell automat i nøytral uten å starte motor? Må få trilla bilen men får ikke bilen i nøytral på noe som helst vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 YouTube: how to put bmw f30 in tow mode eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 Nøkkel inne, trykke startknapp uten å trå på bremsen, når tenninga er på tråkke på brems og flytte til nøytral? Det bør vel kanskje fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 Tipper at du må dra opp dekselet rundt girspaken og «dra» den i nøytral. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet November 20, 2021 Forfatter Share Skrevet November 20, 2021 17 minutter siden, E.C. skrev: Nøkkel inne, trykke startknapp uten å trå på bremsen, når tenninga er på tråkke på brems og flytte til nøytral? Det bør vel kanskje fungere. Har prøvd, fungerer ikke😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet November 20, 2021 Forfatter Share Skrevet November 20, 2021 7 minutter siden, FransEirik skrev: Tipper at du må dra opp dekselet rundt girspaken og «dra» den i nøytral. Prøvd d å men var ingenting å dra i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet November 20, 2021 Forfatter Share Skrevet November 20, 2021 20 minutter siden, FransEirik skrev: YouTube: how to put bmw f30 in tow mode eller noe slikt. Ingenting som stemmer over bilen her😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 20, 2021 Share Skrevet November 20, 2021 Med mindre det er snakk om kjedehavari eller noe i den duren som gjør at motor ikke burde draes på starter, så er det en måte å løsne bilen ut av P elektronisk Hvis ikke, så må du under bilen og skru inn "release" funksjonen manuelt. Er en umbrako skrue på v.s av girkassen. Kan søke det opp på YouTube eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet November 20, 2021 Forfatter Share Skrevet November 20, 2021 2 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Med mindre det er snakk om kjedehavari eller noe i den duren som gjør at motor ikke burde draes på starter, så er det en måte å løsne bilen ut av P elektronisk Hvis ikke, så må du under bilen og skru inn "release" funksjonen manuelt. Er en umbrako skrue på v.s av girkassen. Kan søke det opp på YouTube eventuelt Er bare fordi jeg har flusha å tappa av all kjølevæska så få flytta den rundt uten å starte bilen me null kjøling å åpne slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 21, 2021 Share Skrevet November 21, 2021 9 timer siden, Sanderkl skrev: Er bare fordi jeg har flusha å tappa av all kjølevæska så få flytta den rundt uten å starte bilen me null kjøling å åpne slanger Kunne evnt nappa ut kontakten til kam.sensoren og dratt den rundt på starteren for å løsne den ut av P elektronisk. Blir jo noe søl pga åpne slanger, men hvis ikke blir eneste mulighet å jekke bilen på ene siden og ta av plata under girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet November 21, 2021 Share Skrevet November 21, 2021 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg men hele denne tråden viser jo bare hvor håpløst det er blitt med moderne biler. ///M-ini95 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet November 21, 2021 Forfatter Share Skrevet November 21, 2021 36 minutter siden, Rune-K skrev: Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg men hele denne tråden viser jo bare hvor håpløst det er blitt med moderne biler. Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå