Gå til innhold

E46 M3 - G11 730d. Porsche planer


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

På 25.8.2024 den 22.53, Snagg30 skrev:

@Fredrik 90 Jo det vil ta tid, men jeg prøver alltid å kombinere det med at jeg har med folk slik vi tar med flere biler. Da reduserer jeg antall turer betraktelig, også alltid ta med en bil til dit vi skal. 
 

Ja jeg vet prisene der nede er kjempe billig, ordnet nylig selv frakt fra Bergens området til Oslo og betalte nesten ingenting - problemet er at med en gang du putter inn Ålesund i kalkulatoren så skyter den opp og vi snakker svært høye summer. Frakt fra Oslo kostet 3200kr sann ca når jeg startet med dette og nå er den oppe i snart 6000kr, med en gang bilen står utenfor hoved terminalen så blir den enda høyere… så når vi kombinerer flere biler er besparelsen på 10.000kr - 20.000kr og da er det ingenting å tenke på. 

Sjekk gjerne med Sygna Transport dei gangane du ikkje har tid å kjøre sjøl. Litt mindre bilfrakteselskap her på våre kanta som også har rute til Ålesund virker det som, fine priser og topp service, henter og leverer langs veien også, må ikkje på terminal. Dei har også møtt kunde og overlevert biler direkte til kunder fleire ganger for oss 🙋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge må en ha på en Porsche! Gratulerer så mykje, typisk at det skal komme en til når en har funne en bil, men kjekt at du kjøper en annen istedet!  Hilsen en som "dessverre" har en kvit bil, som eg skulle ønske var gul 🙈🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...