Swear Posted December 3, 2021 Posted December 3, 2021 Hjelp å finne hvem reparerer DME/ECU til 2004 E60 520ia BimmerUpgradeNorway sier det er umulig å reparere denne uten å ha sett på. Vet dere noen andre? Haster Takk på forhånd!
Øyvind L. Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 18 timer siden, Swear skrev: Hjelp å finne hvem reparerer DME/ECU til 2004 E60 520ia BimmerUpgradeNorway sier det er umulig å reparere denne uten å ha sett på. Vet dere noen andre? Haster Takk på forhånd! Var ikke det er bra svar? Finnes det firma eller folk som mener de kan fikse den uten å ha sett på den?...
E.C. Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Nå kan det også hende at han mener at de ikke ville se på den en gang, bare sagt at disse er umulige å reparere. Det må nesten ts avklare. Ellers er jeg enig i det dere sier.
Swear Posted December 6, 2021 Author Posted December 6, 2021 På 4.12.2021 den 11.07, E.C. skrev: Nå kan det også hende at han mener at de ikke ville se på den en gang, bare sagt at disse er umulige å reparere. Det må nesten ts avklare. Ellers er jeg enig i det dere sier. Det er nettopp det jeg mente.
Recommended Posts