fupsaker Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 Selges, 340 000,- gått 11800km. Resterende garanti til november 2025, 200 000km. Farge er Blue Ridge Mountain. DropOff-behandlet. Kun brukt til pendling til/fra Oslo, et par turer til Elverum og Øyer, ellers for det meste småkjøring. Pris kan diskuteres for medlemmer her. Bilder sendes på forespørsel. Umiddelbart tilgjengelig. Fahad, Ampera og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 Gledes til hva denne blir byttet ut med! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 På 5.2.2022 den 12.33, Snagg30 skrev: Gledes til hva denne blir byttet ut med! Beholder IX3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 6, 2022 Share Skrevet Februar 6, 2022 30 minutter siden, Ampera skrev: Beholder IX3? Vet ikke om han holder kortene tett til brystet eller ei så han får si det selv om han ønsker det Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2022 46 minutter siden, Snagg30 skrev: Vet ikke om han holder kortene tett til brystet eller ei så han får si det selv om han ønsker det Vi får se hvor tett jeg holder de. 1 time siden, Ampera skrev: Beholder IX3? Nei, den ligger ute, så får vi se hvor lang tid det tar. i3 forsvinner til fordel for noe eldre BMW, foredlet og personifisert. Samt økte ytelser. OM jeg får kontakt med selger og i3 blir solgt. Men det kan gå litt tid. Jeg vil være bilentusiast med bensin litt lengre i tillegg til i4. Ampera, papertiger og Snagg30 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå