Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selges, 340 000,- gått 11800km. Resterende garanti til november 2025, 200 000km. Farge er Blue Ridge Mountain. DropOff-behandlet. Kun brukt til pendling til/fra Oslo, et par turer til Elverum og Øyer, ellers for det meste småkjøring. Pris kan diskuteres for medlemmer her. :) Bilder sendes på forespørsel. Umiddelbart tilgjengelig. 

C182DDF5-53E7-49F5-A7E9-FB7C105A89FC.jpeg

Posted
På 5.2.2022 den 12.33, Snagg30 skrev:

Gledes til hva denne blir byttet ut med! ;) 

Beholder IX3?

Posted
46 minutter siden, Snagg30 skrev:

Vet ikke om han holder kortene tett til brystet eller ei så han får si det selv om han ønsker det :) 

Vi får se hvor tett jeg holder de. ;) 

1 time siden, Ampera skrev:

Beholder IX3?

Nei, den ligger ute, så får vi se hvor lang tid det tar. :) i3 forsvinner til fordel for noe eldre BMW, foredlet og personifisert. Samt økte ytelser. OM jeg får kontakt med selger og i3 blir solgt. Men det kan gå litt tid. Jeg vil være bilentusiast med bensin litt lengre i tillegg til i4. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...