DrSakke Skrevet Fredag kl. 16:18 Forfatter Skrevet Fredag kl. 16:18 (endret) Fikk endelig pakket ut disse, skal senke 45/35mm, fremfjær var hvert fall 5 cm lavere en original. Sikkert stivere. Intrax-fjærene er egentlig røde, men de lakkerte de svart etter ønske uten noe særlig ekstra kost. skal begynne med opphenget foran snart slik at jeg får bilen ned på hjula- motorn skal jo nedi snart- stemplene levert på Cylmo i dag. må bare få løsnet på mutteren som holder støtdemperen på plass- de nye som jeg fikk mangler disse.... de sitt greit fast- har ikke vært åpnet siden -86.... Endret Fredag kl. 16:21 av DrSakke skoglund, HakonLimseth, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4
RF91 Skrevet Fredag kl. 16:54 Skrevet Fredag kl. 16:54 Eg sleit med samme mutteren på E30'en ein gang. Herja heile greia med ei røyrtang utan at den rikka seg. Køyrde på med varme og då kom den med ein gang 🙂 DrSakke reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden panserhengslene lakkert... Orjan, Ampera, Sverre 2468 og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå